Enkät till skid/brädåkare, 150 svar! stort Tack!

Gynter

Ny medlem
Hej,

Tackar alla som svarat på enkäten och era svar kommer bli en bra grund i mitt projekt.
Jag har fått in ca 150! svar, så det har varit en grym respons.. Verkligen stort Tack till alla för hjälpen!

Vi syns på berget!

/Daniel

Jag jobbar för tillfället med mitt avslutande projekt i skolan gällande utveckling av en produkt som riktar sig mot aktiva skid och brädåkare. För att undersöka behoven och min målgrupp så har jag gjort en enkät som ligger på denna adress: https://www.keysurvey.com/survey/92995/2047/
Det tar bara några minuter att kryssa i och det skulle vara riktigt gött om folk här på freeride skulle vilja hjälpa mig.. Tack på för hand !

Kör hårt! /Daniel

bur har jag gjort min insats. lycka till!

hoppas du får ut nått vettigt av den nu när man lagt säkert tre minuter av sin tid på den!

så ja..

verkade rikta sig till skidåkare som hikar med spade, sond och massa annat och åker massa massa off-pist..

jag som snowboardåkare i en liten hemmabacke hade inte så himla massa att svara på.. men det var väl meningen skulle jag tro.

/Pinn

Tackar alla som svarat på enkäten och era svar kommer bli en bra grund i mitt projekt.
Jag har fått in ca 150! svar, så det har varit en grym respons..

Verkligen stort Tack till alla för hjälpen!!

lev väl..
/Daniel

Tillbaka
Topp