Klotsenflip är enkelt, snygg me. Tycker iaf du kan prova innan du klagar?Hampis sa:lite seriösa svar
Du får ta och söka i forumet istället, eftersom det redan har svarats på såna här frågor i ca 10 trådar vad jag sett. -.- och jag har inte sett allt.Hampis sa:lite seriösa svar
om man tänker så har inte ordet svårt nån betydelse i nåt samanhangjeppenator sa:alla trick är enkla beroende på hur duktig man är?..
Nu misslyckades du nog lite med att vara poetisk. Klart att ordet svårt har betydelse i många sammanhang.J-Landahl sa:om man tänker så har inte ordet svårt nån betydelse i nåt samanhangjeppenator sa:alla trick är enkla beroende på hur duktig man är?..
Din brorsa kan inte det så han är nybörjare HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:D:D:D:D:D:D:DWesslan95 sa:sw kvadruppel backflip 1800 med en uglygrab är ett bra nybörjartrick.
Ja, du missar en lång resa med rullstolen om du inte gör det!Setermannen sa:Jag tycker ändå du ska satsa Klotsenflip! Kör ett rätt stort svart hopp, kasta dig bakåt snurra ett varv å landa på nacken, det är enkelt. Sen så är det coolt också, jag tycker faktiskt du ska testa annars går du miste om nåt.
Precis, lätt värt att prova! Fattar inte va problemet är liksom :SSverigeTomten sa:Ja, du missar en lång resa med rullstolen om du inte gör det!Setermannen sa:Jag tycker ändå du ska satsa Klotsenflip! Kör ett rätt stort svart hopp, kasta dig bakåt snurra ett varv å landa på nacken, det är enkelt. Sen så är det coolt också, jag tycker faktiskt du ska testa annars går du miste om nåt.
Det e så jävla skönt också! Det allra bästa är att man kan köra på allt från handrails till träd till helt vanliga boxar, det är inga begränsningar!jeppenator sa:om du inte orkar prova oseriösa trick som quadrupel backflips å grejjer borde du prova på "No family"
jäkligt lätt nybörjartrick som ser ascoolt ut!
lycka till![]()