Enkla Trick

Enkla Trick
Jag tycker ändå du ska satsa Klotsenflip! Kör ett rätt stort svart hopp, kasta dig bakåt snurra ett varv å landa på nacken, det är enkelt. Sen så är det coolt också, jag tycker faktiskt du ska testa annars går du miste om nåt.

Enkla Trick
Setermannen sa:
Jag tycker ändå du ska satsa Klotsenflip! Kör ett rätt stort svart hopp, kasta dig bakåt snurra ett varv å landa på nacken, det är enkelt. Sen så är det coolt också, jag tycker faktiskt du ska testa annars går du miste om nåt.
Ja, du missar en lång resa med rullstolen om du inte gör det!

Enkla Trick
SverigeTomten sa:
Setermannen sa:
Ja, du missar en lång resa med rullstolen om du inte gör det!
Precis, lätt värt att prova! Fattar inte va problemet är liksom :S

Enkla Trick
om du inte orkar prova oseriösa trick som quadrupel backflips å grejjer borde du prova på "No family"
jäkligt lätt nybörjartrick som ser ascoolt ut!
lycka till :)

Enkla Trick
jeppenator sa:
om du inte orkar prova oseriösa trick som quadrupel backflips å grejjer borde du prova på "No family"
jäkligt lätt nybörjartrick som ser ascoolt ut!
lycka till :)
Det e så jävla skönt också! Det allra bästa är att man kan köra på allt från handrails till träd till helt vanliga boxar, det är inga begränsningar!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp