Extremkläder läggs i malpåse

that

Ny medlem
Extremkläder läggs i malpåse
Extrem skall sluta tillverka kläder, tillverkningen läggs i malpåse på obestämd tid.
Tråkigt att ett Svenskt märke försvinner från hyllorna. har kört en hel del med deras kläder :/
Var tvungen att gå in på whiteplanet.se och nostalgi köpa deras e-funk byxor och deras proof jacka i lime.
Finns kvar lite till 50% rabatt
 
Senast ändrad:
Extremkläder läggs i malpåse
Har själv använt deras kläder och var jäkligt nöjd då, synd att det inte går så bra nu alltså.. någon som har info om skidor och resten av sortimentet? nått mera som ska läggas ned?

kollade deras hemsida men där finns inte mycket info om någonting, inte updaterad sedan förra hösten?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp