that
Ny medlem
Extremkläder läggs i malpåse
Extrem skall sluta tillverka kläder, tillverkningen läggs i malpåse på obestämd tid.
Tråkigt att ett Svenskt märke försvinner från hyllorna. har kört en hel del med deras kläder :/
Var tvungen att gå in på whiteplanet.se och nostalgi köpa deras e-funk byxor och deras proof jacka i lime.
Finns kvar lite till 50% rabatt
Tråkigt att ett Svenskt märke försvinner från hyllorna. har kört en hel del med deras kläder :/
Var tvungen att gå in på whiteplanet.se och nostalgi köpa deras e-funk byxor och deras proof jacka i lime.
Finns kvar lite till 50% rabatt
Senast ändrad: