E_Dahlgren
Ny medlem
Färg på railar
Vilken färg brukar man använda på railar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hihi det framgår verkligen INTE.youknow_ramis sa:men ja menar vilken slags färg som gör att det glider bra
Håller med, du kan ju uttrycka dig lite bättre nästa gång. Och sen spelar det ju fan ingen roll vad det är för färg, det som spelar roll är ju vad det är för fabrikat, kvalitet och färgingridienser.youknow_ramis sa:men ja menar vilken slags färg som gör att det glider bra
"Och sen spelar det ju fan ingen roll vad det är för färg, det som spelar roll är ju vad det är för fabrikat, kvalitet och färgingridienser." Säger du inte emot dig själv där kamrat? För senast jag kollade så är ordet "färg" även benämningen på en produkt, nämligen färg. Och färgens karaktär påverkas sedan av de variabler du tar upp. Du är säkerligen helt medveten om detta och jag är bara jobbig som påpekar det, ber om ursäkt för detta. Att färgen nöts bort väldigt snabbt har du nog rätt i, likaså borde det öka friktionen istället för att minska den. Jaja, förlåt igen, vet inte vad jag fick sagt med detta. Stor glädje åt er alla mina vänner!BigAir sa:Håller med, du kan ju uttrycka dig lite bättre nästa gång. Och sen spelar det ju fan ingen roll vad det är för färg, det som spelar roll är ju vad det är för fabrikat, kvalitet och färgingridienser.youknow_ramis sa:men ja menar vilken slags färg som gör att det glider bra
Som att grönt skulle glida sämre än rosa, villket skämt!
Även om du målar din rail blå, så kommer det nötas bort ganska snabt när du åker. Så jag skulle nog rekomendera dig att skita i hela bättre-glid-färg idén!