Fear factory

Event

Ny medlem
Fear factory
Är ni intresserade av att testa era gränser likanande "Fear Factory" i en stor tävling, där Sveriges extremaste galningar ska utses??? Eventets tanke är att det ska finnas publik och jury.

Fear factory
skulle nästan kunna tänka mig att ställa upp så länge man slipper äta maskar m.m.

Fear factory
Ja jag är på, men vad menar du. Gör om inlägget så vi fattar lite. Ska du anordna en tävling?
När? Var? Hur?

Hajar inte. Men lätt att jag är med.

Fear factory
Vi undersöker om det skulle vara intressant att anordna ett större evenemang likt Fear Factory med ca. 100 st tävlande och ca. 2000 st personer i publik.Grenar som tex. undervattens aktiviteter i stora vattentankar, äckel mat, höga höjder m.m. Syftet att folk ska kunna få visa upp sina galenskaper!! Och efter det utse den mest extrema personen i Sverige!! Pris pengar kommar att finnas. Finns det intresse??

Fear factory
Har en kompis som gick på Fear Factory, tror det var på KB. De spela SJUUUUKT hög volym, hade typ tinitus i flera dagar efter. Handlade det däremot om det fanns intresse för en serie som heter Fear Factor kan det nog vara bra att kolla upp vad det är för program du ska göra, och vad det heter, innan du kollar upp intresset.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp