fetaste gapet Suicide

fetaste gapet Suicide
AH!! Helskotta!

Sicken tostolle. Men jag tycker nog att klipphoppen var dummare/fetare and gap-hoppen. Å andra sidan så var det sjukt snygga gap-hop, det var ju inte bara överlevnad.

Tack för länken, den är värd att se!

"Shizzle ma brizzle" ;)

fetaste gapet Suicide
Rob Holmes är helt sjuk. Håller med. Filmen heter Sick Sense, se hela för den är riktigt schysst.

fetaste gapet Suicide
Dominique Perret, schweizare, tror jag det är som har droppat högst, 37 meter någonting har jag för mig...

fetaste gapet Suicide
Sitter och skakar fortfarande, ngn som vet ngn bra HUB pa DC dar man kan ladda ner ski movies? Sjukt skid sugen, men det ar det vell ingen annan som e ;-(

Ski or Die

fetaste gapet Suicide
Tror ni man skulle bli populär om man flög 150m med skidor? alltså typ bygger en fet kick och tar en jävla massa fart och flyger ut för en backe med puder så man landar någelunda mjukt?

fetaste gapet Suicide
Jag kan f-n sätta mina kulor på att det där droppet är högre än 37 meter. Å andra sidan så står ju killen inte landningen för fem öre.

fetaste gapet Suicide
Det är onekligen en grymt snutt! Hela klippet finns förövrigt med i "Mind the Addiction"

Fick killarna förståndet i ett cornflakespaket?

fetaste gapet Suicide
Fyfan va schyssta filmer =) ska vi här på freeride spela in en film allihop där vi kör dubbla droppet ;)

fetaste gapet Suicide
Rob Holmes......vilken kille, galnare person får man leta efter, har för mig att det r han som har byggt sin egen säkerhetskrage för att kunna göra sådana hopp

Tillbaka
Topp