Fetaste hjälmen + Goggles?

Men vad trött jag blir på folk..
Gå till en affär som säljer saker du behöver. PRÖVA skiten, du ska förfan skydda dig, inte se "cool" ut. De flesta hjälmar som görs är snygga, och allas huven är olika. Vad som passar mig passar säkert inte dig.
Det samma gäller googels. Det som ser ut som avföring på mig kanske passar dig som en smäck.

var inne och kollade i dom flesta sportaffärer idag och dom hade inga bad leutnants eller skidglasögon såhär tidigt på sässongen.

jaa om du vill ha en så jävla fet hjälm kan du väll fråga nått fetto om du får köpa hans..

OBS. För bättre effekt smörj in den med bordsmargarin + stearin(smält) !!!

LemmeL sa:
Men vad trött jag blir på folk..
Gå till en affär som säljer saker du behöver. PRÖVA skiten, du ska förfan skydda dig, inte se "cool" ut. De flesta hjälmar som görs är snygga, och allas huven är olika. Vad som passar mig passar säkert inte dig.
Det samma gäller googels. Det som ser ut som avföring på mig kanske passar dig som en smäck.
Jag undrade bara vad folk tycker är snyggast, när det gäller mej själv så kan ja nog hitta något som jag tycker är snyggt och sitter bra.

ja tycker hockey hjälm och simmglasögon är fetast!

g10 mx med a-frame!

ScratchPro sa:
D-spin sa:
de finns ju hur många trådaar helst om de här, sök i forumet
De kanske de finns men de kommer ständigt ut nya modeller å de som va inne för en månad sen kan vara rena 50-talet nu. Tiderna förändras serru.
hur fan kommer det sig att det är samma svar i denna tråden som dessa trådar för ett 6-8 månader sen ?

det man kan göra om man nu tycker dom är inaktuella är ju faktiskt att skriva i dom igen så det blir fart på dom igen ... "återupliva" så att säga :P

Senast ändrad:
ScratchPro sa:
D-spin sa:
De kanske de finns men de kommer ständigt ut nya modeller å de som va inne för en månad sen kan vara rena 50-talet nu. Tiderna förändras serru.
ok nämn nån hjälm som släppts den senaste månaden då?? pundhuve så jävla snabbt går de inte i skidbranchen söök i forumet för fan snart blir den här jävla servern överbelastad bara för att alla idioter startar nya trådar hela tiden utan att söka

hjälmlistan:
1: Min och Robin Sandbergs custom-mekade R.E.D Skycap med cykelskärm!
2:Sweet Rooster med skärm
3:Giro 9mx

Finns många mer coola hjälmar men kom på dom här nu.

Goggle-listan:
1:Oakley wisdom limegörna lr vita
2:Dragon EX1 lr va dom heter, limegröna med spegellins
3:Oakley a-frame
4:electric nånting...

självklart beror goggles på vilken hjälm man har och tvärtom, men såhär ser det ut just nu;)

fetaste hjälmen är den med störst storlek
fetast goggles blir det om du äter ostbågar å sen polerar glaset med bara fingrarna

JonathanO sa:
ScratchPro sa:
D-spin sa:
ok nämn nån hjälm som släppts den senaste månaden då?? pundhuve så jävla snabbt går de inte i skidbranchen söök i forumet för fan snart blir den här jävla servern överbelastad bara för att alla idioter startar nya trådar hela tiden utan att söka
Jag skrev att de kan vara rena 50-talet ja skrev inte att alla modeller är rena 50-talet.
Och alla ni som inte har något vettigt att skriva kan lägga ner....

ScratchPro sa:
JonathanO sa:
ScratchPro sa:
Jag skrev att de kan vara rena 50-talet ja skrev inte att alla modeller är rena 50-talet.
Och alla ni som inte har något vettigt att skriva kan lägga ner....
Lägg ner själv då?

Du har ju inget vettigt att komma med. !

Tillbaka
Topp