Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrade bara vad folk tycker är snyggast, när det gäller mej själv så kan ja nog hitta något som jag tycker är snyggt och sitter bra.LemmeL sa:Men vad trött jag blir på folk..
Gå till en affär som säljer saker du behöver. PRÖVA skiten, du ska förfan skydda dig, inte se "cool" ut. De flesta hjälmar som görs är snygga, och allas huven är olika. Vad som passar mig passar säkert inte dig.
Det samma gäller googels. Det som ser ut som avföring på mig kanske passar dig som en smäck.
Jättekul...redrum sa:man brukar inte få fett på huvvet...
De kanske de finns men de kommer ständigt ut nya modeller å de som va inne för en månad sen kan vara rena 50-talet nu. Tiderna förändras serru.D-spin sa:de finns ju hur många trådaar helst om de här, sök i forumet
mm visst, jag va inte ironisk...ScratchPro sa:Jättekul...redrum sa:man brukar inte få fett på huvvet...
hur fan kommer det sig att det är samma svar i denna tråden som dessa trådar för ett 6-8 månader sen ?ScratchPro sa:De kanske de finns men de kommer ständigt ut nya modeller å de som va inne för en månad sen kan vara rena 50-talet nu. Tiderna förändras serru.D-spin sa:de finns ju hur många trådaar helst om de här, sök i forumet
ok nämn nån hjälm som släppts den senaste månaden då?? pundhuve så jävla snabbt går de inte i skidbranchen söök i forumet för fan snart blir den här jävla servern överbelastad bara för att alla idioter startar nya trådar hela tiden utan att sökaScratchPro sa:De kanske de finns men de kommer ständigt ut nya modeller å de som va inne för en månad sen kan vara rena 50-talet nu. Tiderna förändras serru.D-spin sa:de finns ju hur många trådaar helst om de här, sök i forumet
Jag skrev att de kan vara rena 50-talet ja skrev inte att alla modeller är rena 50-talet.JonathanO sa:ok nämn nån hjälm som släppts den senaste månaden då?? pundhuve så jävla snabbt går de inte i skidbranchen söök i forumet för fan snart blir den här jävla servern överbelastad bara för att alla idioter startar nya trådar hela tiden utan att sökaScratchPro sa:De kanske de finns men de kommer ständigt ut nya modeller å de som va inne för en månad sen kan vara rena 50-talet nu. Tiderna förändras serru.D-spin sa:de finns ju hur många trådaar helst om de här, sök i forumet
Hahahahahahaha va kul! Nästan....Appelsved sa:hjälm? är du fegis lr? hahaha
Va cooolt skrivet. det är ju 900 grymmare med hjälm!Appelsved sa:hjälm? är du fegis lr? hahaha
Lägg ner själv då?ScratchPro sa:Jag skrev att de kan vara rena 50-talet ja skrev inte att alla modeller är rena 50-talet.JonathanO sa:ok nämn nån hjälm som släppts den senaste månaden då?? pundhuve så jävla snabbt går de inte i skidbranchen söök i forumet för fan snart blir den här jävla servern överbelastad bara för att alla idioter startar nya trådar hela tiden utan att sökaScratchPro sa:De kanske de finns men de kommer ständigt ut nya modeller å de som va inne för en månad sen kan vara rena 50-talet nu. Tiderna förändras serru.
Och alla ni som inte har något vettigt att skriva kan lägga ner....
Du gillar star-wars ser jag?Klurius sa:http://www.airwolfthemes.com/images/airwolf_helmet_big_01.jpg