Tackarlandenkungen sa:Ni var ju bra..........................................
okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls.Simpan91 sa:Du är säkert jätte cool själv din potta, vi är fan riktiga gangsters.
så rätt. så ägdabaardh sa:okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls.Simpan91 sa:Du är säkert jätte cool själv din potta, vi är fan riktiga gangsters.
allt.Simpan91 sa:Istället för att klaga tycker jag ni ska berätta vad som kan förbättras, både i hoppningen och redigeringen.
Okej...Deespin sa:allt.Simpan91 sa:Istället för att klaga tycker jag ni ska berätta vad som kan förbättras, både i hoppningen och redigeringen.
Kan bara hålla med. Hatar alla äckliga studsmattefilmer som inte ens är redigerade lr nånting. USCH sämst sämst sämst :SJapaner sa:så rätt. så ägdabaardh sa:okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls.Simpan91 sa:Du är säkert jätte cool själv din potta, vi är fan riktiga gangsters.
true:P å hon e tjej(inget illa ment mot tjejer)Lee-Unit sa:Me likes, NOOOT
tillochmed ja är ju typ bättre asså
hahahaJapaner sa:så rätt. så ägdabaardh sa:okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls.Simpan91 sa:Du är säkert jätte cool själv din potta, vi är fan riktiga gangsters.