Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK

kan du inte lägga upp filmen nån annanstans, för mig står det att jag måste skaffa premium account eller vänta 80 minuter för att jag precis laddade ner nåt därifrån..

Senast ändrad:
bra åkning. tycker det är lite dålig musik bara, för lite flow i den.

bra jobbat annars.
peace

Bazzz man! Jag måste tyvärr säga emot, den skönaste filmen från åre är "Bakhalt i åre".
Närå, bra jobb. Skön film...
Catch ya on the flipside.

Det måste vara sjuuuukt jobbigt att försöka vara ghetto när man bor i en svensk liten skit hålla, jag menar mycket attityd att jobba med hela tiden... keep it real bro, piz...

Bra åkning...
Töliga frekvenser när ni röker, skippa dom de e bara fult.
Fans tillochmed en där han "drack" cola fast man såg att han inte gorde de för han hadde bandana över munnen.
Dålig musik tröttnade på filmen efter halva...

Annars så va den jävligt skön...

Senast redigerad av en moderator:
hollo: det är cola..

i had nothing to do with this movie..

synd att ni förstör mycket av filmen med att ni röker, vilket ni får göra, fine with me men att göra det på film? varför? sen musiken, visst man får gilla hiphop men man kan ju variera lite... för mycket "ghetto" men åkningen var riktigt bra, verkligen grymt!

Åkningen va grymt bra. Inte ofta man blir så underhålld av så lite resurser. Men som alla andra har sagt så är rökningen rätt trist att se på. Ser mest nördigt ut (hoppas ni la dit det för att vara ironiska)

spela roll om det är lite rökning etc med i filmen. liknande ser man väl i proffsfilmer också och jag ser ingen som klagar på det? tyckte den var fet iaf :p

lite långtråkig kanske men bra åkning:P

fred ut

Cougah sa:
spela roll om det är lite rökning etc med i filmen. liknande ser man väl i proffsfilmer också och jag ser ingen som klagar på det? tyckte den var fet iaf :p
Då är det inte i så stor skala och anorlunda filmat (där det inte cirkulerar runt rökingen, som man får intrycket av här).

Jag håller med jag bryr mig inte om ni röker men dom sekvenserna gör filmen tråkig...

jag hatar både rökning och snowboard...annars var åkningen okej, men blev töntigt när dem står och posar med sina ciggs hela tiden...

hur orkar ni vara så ghetto när ni bor i världens minsta by i norra sverige.
filtrerade han colan genom gangsta bandanan eller?

Senast ändrad:
haha ghetto style is tha shiiit !!! Så grym asså.. orka ha likadana som i alla andra filmer typ åker bara runt det ska vara ghetto style !!

Tycker åkningen är ruggigt bra och redigering tycker jag är helt okej! Men för mig så drar musiken och ghetto stilen ner helhetsbetyget av filmen! det är inte min grejj men vill ni köra det så är det bara smiska på!

Åka skidor kan ni iaf sen hur ni väljer att framföra det är eran grejj!

Annan musik och mindre ghetto så skulle den vart ruskigt bra, men som sagt så går ghetto stilen inte riktigt hem hos mig!

Senast ändrad:
ni borde beta av alla olika stilar när ni gör fler filmer, nästa film kan bli en hårdrocksskidfilm, efter det gör ni en popskidfilm, efter det blir det punk, sen mod, sen preppy, sen indie osv... testa allt!

fast det är ju bara vad jag tycker

åkning å musik var helt okej ! men varför har man med klip där man röker ? bara fjantigt tycker ja ! annars skit bra !

kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..

Tillbaka
Topp