Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du vet att ja inte va seriös bitch!glenone sa:före första vill jag säga att ingen av åkarna förutom sebastian (som gjorde filmen) visste om att den här filmen skulle göras. före andra så bor vi i en liten by och det finns inte så mycket annat att göra än att röka framför en kamera när backarna e stängda. och före tredje så äre ju sten koolt att röka. och före fjärde så äre sten koolt att vara ghetto de e de som skilljer oss från bratzen med sina fina JL kläder som kommer hit med sina fina jeepar varje sesong, och desutom tänk va himla massa timmar det går åt att ta på sej tighta jeans. ni som har de räkna ihop all tid det går åt att göra de och räkna också ihop tiden som ni måste dra ner gylfen när ni kissar och sen dra in magen när ni tar på er dom igen, vi behöver ju bara dra ner kallingarna. före femte så måste ni ju fatta att vi skojjar tror ni att man e seriös när man dricker cola igenom en bandana, ok kanske basse va seriös men de va inte vi andra. och före sexte så tycker jag filmen va långtråkig borde haft mer musik och de va ganska för mycke rökning men tänk om alla skulle va som er att ingen gillade rökning, va överbefolkat det skulle bli och alla som jobbar på nikotin plåster fabrikerna skulle ju bli arbetslösa och då svälter deras barn, vi ville ju bara hjälpa dom barnen och så blir ni sura på de! och före sjätte så vill jag tacka alla som gillade min dans i slutet! och ni som inte gillade den blire tony montana style med motorsåg i duschen för! yours truly, jens.
ja men gör de då.. du kan ju inbilla dig att du är med i cs också så kan du ju skjuta oss osv.daanny sa:moget att se ut som terroristerna i CS ! haha YOO
skulle jag se er på stan skulle jag förmodligen garva..
chill dawg
Jens fett gang skrivet! 5/5glenone sa:före första vill jag säga att ingen av åkarna förutom sebastian (som gjorde filmen) visste om att den här filmen skulle göras. före andra så bor vi i en liten by och det finns inte så mycket annat att göra än att röka framför en kamera när backarna e stängda. och före tredje så äre ju sten koolt att röka. och före fjärde så äre sten koolt att vara ghetto de e de som skilljer oss från bratzen med sina fina JL kläder som kommer hit med sina fina jeepar varje sesong, och desutom tänk va himla massa timmar det går åt att ta på sej tighta jeans. ni som har de räkna ihop all tid det går åt att göra de och räkna också ihop tiden som ni måste dra ner gylfen när ni kissar och sen dra in magen när ni tar på er dom igen, vi behöver ju bara dra ner kallingarna. före femte så måste ni ju fatta att vi skojjar tror ni att man e seriös när man dricker cola igenom en bandana, ok kanske basse va seriös men de va inte vi andra. och före sexte så tycker jag filmen va långtråkig borde haft mer musik och de va ganska för mycke rökning men tänk om alla skulle va som er att ingen gillade rökning, va överbefolkat det skulle bli och alla som jobbar på nikotin plåster fabrikerna skulle ju bli arbetslösa och då svälter deras barn, vi ville ju bara hjälpa dom barnen och så blir ni sura på de! och före sjätte så vill jag tacka alla som gillade min dans i slutet! och ni som inte gillade den blire tony montana style med motorsåg i duschen för! yours truly, jens.
Ja, du kunde ha spenderat tiden på att göra nå annat än att skriva detta poänglösa inlägg i denna tråd också, om du nu hade så mycket annat viktigt för dig. Sedan hade du ju tydligen nog med tid över för att redigera inlägget också... ja säger då bara det.LORDI sa:Kunde ha spenderat min tid på något annat.
Helt rätt sagt måste jag få säga, vad spelar de för roll om dom röker med mera det stör väl inte oss andra?glenone sa:före första vill jag säga att ingen av åkarna förutom sebastian (som gjorde filmen) visste om att den här filmen skulle göras. före andra så bor vi i en liten by och det finns inte så mycket annat att göra än att röka framför en kamera när backarna e stängda. och före tredje så äre ju sten koolt att röka. och före fjärde så äre sten koolt att vara ghetto de e de som skilljer oss från bratzen med sina fina JL kläder som kommer hit med sina fina jeepar varje sesong, och desutom tänk va himla massa timmar det går åt att ta på sej tighta jeans. ni som har de räkna ihop all tid det går åt att göra de och räkna också ihop tiden som ni måste dra ner gylfen när ni kissar och sen dra in magen när ni tar på er dom igen, vi behöver ju bara dra ner kallingarna. före femte så måste ni ju fatta att vi skojjar tror ni att man e seriös när man dricker cola igenom en bandana, ok kanske basse va seriös men de va inte vi andra. och före sexte så tycker jag filmen va långtråkig borde haft mer musik och de va ganska för mycke rökning men tänk om alla skulle va som er att ingen gillade rökning, va överbefolkat det skulle bli och alla som jobbar på nikotin plåster fabrikerna skulle ju bli arbetslösa och då svälter deras barn, vi ville ju bara hjälpa dom barnen och så blir ni sura på de! och före sjätte så vill jag tacka alla som gillade min dans i slutet! och ni som inte gillade den blire tony montana style med motorsåg i duschen för! yours truly, jens.
jag har aldrig sagt att musiken suger det är det skönaste som finns .. min mp3 är endast fylld av hiphop och lite reagge :D jag tycker bara det är bra att ni kör på gangsta stilen annars hade den dött ut i sverige !!sebastian_p sa:haha ja med men vill inte säga.. ni tycker ju musiken suger o alla e keff för alla e "gangstas"
okej skicka in en film som enligt perfekta dej inte suger då!Coke sa:den sög