Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK

glenone sa:
före första vill jag säga att ingen av åkarna förutom sebastian (som gjorde filmen) visste om att den här filmen skulle göras. före andra så bor vi i en liten by och det finns inte så mycket annat att göra än att röka framför en kamera när backarna e stängda. och före tredje så äre ju sten koolt att röka. och före fjärde så äre sten koolt att vara ghetto de e de som skilljer oss från bratzen med sina fina JL kläder som kommer hit med sina fina jeepar varje sesong, och desutom tänk va himla massa timmar det går åt att ta på sej tighta jeans. ni som har de räkna ihop all tid det går åt att göra de och räkna också ihop tiden som ni måste dra ner gylfen när ni kissar och sen dra in magen när ni tar på er dom igen, vi behöver ju bara dra ner kallingarna. före femte så måste ni ju fatta att vi skojjar tror ni att man e seriös när man dricker cola igenom en bandana, ok kanske basse va seriös men de va inte vi andra. och före sexte så tycker jag filmen va långtråkig borde haft mer musik och de va ganska för mycke rökning men tänk om alla skulle va som er att ingen gillade rökning, va överbefolkat det skulle bli och alla som jobbar på nikotin plåster fabrikerna skulle ju bli arbetslösa och då svälter deras barn, vi ville ju bara hjälpa dom barnen och så blir ni sura på de! och före sjätte så vill jag tacka alla som gillade min dans i slutet! och ni som inte gillade den blire tony montana style med motorsåg i duschen för! yours truly, jens.
du vet att ja inte va seriös bitch!
mycket bra skrivet dock

glenone= min idol.
Bra, rolig, enformig, Överredigerad film basse men lite mycket röka på mig jonte och jens.
big props to basse och glenone.

kanske lite mycke gangsta style men annars plus för bra åkning! Kanske inte världens bästa redigering men det dög!

ja men det var grym åkning... inget snack om saken.... men va fan ta mer variation på musik osv.... det var för mkt segt musik,... + alldeles för mkt "ghetto" i filmen, alla som rökte framför kameran var "töntar" mest tråkigt o se... + sebastian_p kommer snart med en film så får dusäga vad du vill om den filmen... men vi är inte grymma... men vafan gillar inte eran ghettostil... WAJNA hur mkt ni vill

det förstsa inlägget du skrev glenone var jävligt bra, men det andra... vad är det för fördomar? visst, jag går med på att många stockholmare tenderas veta allt om skidvärlden, men jag klandrar dom inte. Vafan finns det att göra här när backarna öppnar i februari o stänger en månad senare? och om du varit i någon stockholms backe ser du möjligtvis 2 stycken så kallade "ghetto-ungar" medans man i Åre ser minst 10 stycken ovanför svarta linjen i Bräcke med ofta väldigt dyra kläder och skidor.. den här tråden blev enbart såhär för att några sa "töntigt att ni röker i filmen" vilket jag också tycker, men är inte målet attt få det till en bättre film? det var väldigt bra åkning men för få filmen fulländad ska man göra som ni ha gjort i filmen, missförstå mig inte, ni är jävligt duktiga på det ni gör o det är bara att fortsätta men snälla, lägg ner skitsnacket...

/A

Senast ändrad:
Bra musik, lite sämre inklippt. Skönt att ni har lite attityd, det är ju bättre än ingenting alls. Trist med skidfilmer där alla är helt vanliga.
Kul att se några som är lika stolta över att röka som alla var i nian. ^^

YEAH! /moijn

skön musik, jobbigt klippt dock... är det JOI hoppet sebastian kantar på?

hmmmm..? UNDRA OM DOM SOM GJORT FILMEN HAR TAGIT NÅGRA SCENER FRÅN TANNER HALLS DEL I WSKI 106 DÄR HAN SPRUTAR RÖK PÅ LINSEN ..? ;) haha, men filmen va soft iaf.
Peace

sprutar rök? hahahahahahahahahahahahhaaahahaha
elleer?

moget att se ut som terroristerna i CS ! haha YOO

skulle jag se er på stan skulle jag förmodligen garva..

chill dawg

daanny sa:
moget att se ut som terroristerna i CS ! haha YOO

skulle jag se er på stan skulle jag förmodligen garva..

chill dawg
ja men gör de då.. du kan ju inbilla dig att du är med i cs också så kan du ju skjuta oss osv.
De e ju väldigt sannolikt att vi e gangstrar..
men jag vet inte du kan ju tala till hela sveriges befolkning ja har till och med sett stekare ifrån linköping åka runt med bandana runt munnen..
mfl.
jag vet inte men ja tycker man ska få se ut som man vill eller du kanske kommer komma en dag med colten och skjuta huvudet av alla oss CS terrorister?
sök hjälp

glenone, vafan var det där för svar? du säger ju emot dig själv, läs i inlägget där du skriver om snubben från "inne-stället bromma"... pinsamt, förstår inte varför du tjafsar för? vad är det du vill säga?

Asså det här tugget leder ju ingen stans ffs! Låt dom ha sin stil så får ju ni ha eran! Man får väll se ut hur fan man vill i backen? det är ju ingen golfbana vi är på där alla lär ha en viss klädsel! Så alla kan lägga ner det här ghetto hit och ghetto dit hela tiden.

/ W

glenone sa:
före första vill jag säga att ingen av åkarna förutom sebastian (som gjorde filmen) visste om att den här filmen skulle göras. före andra så bor vi i en liten by och det finns inte så mycket annat att göra än att röka framför en kamera när backarna e stängda. och före tredje så äre ju sten koolt att röka. och före fjärde så äre sten koolt att vara ghetto de e de som skilljer oss från bratzen med sina fina JL kläder som kommer hit med sina fina jeepar varje sesong, och desutom tänk va himla massa timmar det går åt att ta på sej tighta jeans. ni som har de räkna ihop all tid det går åt att göra de och räkna också ihop tiden som ni måste dra ner gylfen när ni kissar och sen dra in magen när ni tar på er dom igen, vi behöver ju bara dra ner kallingarna. före femte så måste ni ju fatta att vi skojjar tror ni att man e seriös när man dricker cola igenom en bandana, ok kanske basse va seriös men de va inte vi andra. och före sexte så tycker jag filmen va långtråkig borde haft mer musik och de va ganska för mycke rökning men tänk om alla skulle va som er att ingen gillade rökning, va överbefolkat det skulle bli och alla som jobbar på nikotin plåster fabrikerna skulle ju bli arbetslösa och då svälter deras barn, vi ville ju bara hjälpa dom barnen och så blir ni sura på de! och före sjätte så vill jag tacka alla som gillade min dans i slutet! och ni som inte gillade den blire tony montana style med motorsåg i duschen för! yours truly, jens.
Jens fett gang skrivet! 5/5
killing it Jens

För det mesta grym åkning. Synd att för stor del ägnas åt att ironisera över ghettogrejen. Fokus försvinner från skidåkningen. Ni kanske kan göra två filmer nästa gång. En film med de duktiga åkarna och en med komikerna?

LORDI sa:
Kunde ha spenderat min tid på något annat.
Ja, du kunde ha spenderat tiden på att göra nå annat än att skriva detta poänglösa inlägg i denna tråd också, om du nu hade så mycket annat viktigt för dig. Sedan hade du ju tydligen nog med tid över för att redigera inlägget också... ja säger då bara det.

Fin film by the way :P

Bra åkning, men pallla ghetto stilen fy fan va nördigt,

glenone sa:
Helt rätt sagt måste jag få säga, vad spelar de för roll om dom röker med mera det stör väl inte oss andra?

sebastian_p sa:
haha ja med men vill inte säga.. ni tycker ju musiken suger o alla e keff för alla e "gangstas"
jag har aldrig sagt att musiken suger det är det skönaste som finns .. min mp3 är endast fylld av hiphop och lite reagge :D jag tycker bara det är bra att ni kör på gangsta stilen annars hade den dött ut i sverige !!

Senast ändrad:
om alla på denna sida hade varit gäääängsta så hade ja berättat
den heterjonte hatar freeride på min dator iaf

bra åkning men, dålig musik och så tycker jag att det är gay att röka, och om man gör det så ha EJ med det i filmen.!!

Snälla ni gör ju bort er så grymt mycket med gangstastilen, sjukt jävla fult.
Ni åker jävligt bra men pajar allt med att försöka vara nåra jävla gangstaZ i jämtland? va fan e det? hahaha

Ne skärpning nu och åk vidare, skippa vara gangstaZ för det funkar inte, sry.

hej

Scyssta trix o så, bra jobbat!

Men en titel som "Tågrånarna" eller nått liknande hade passat bättre

Tillbaka
Topp