Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK

jag tycker filmen va ganska dålig.....
kanske bra åkning ibland.... lite störigt att kanske 10 % av filmen va bilderp å coolingar som rökte....
skippa all rökning och den blir bättre tycker det bara ser as töntigt ut

några låtar jag vet från filmen (så slipper folk fråga):
react - jaylib(första)
still tippin - mike jones & paul wall(andra)
burn - mobb deep(fjärde)
what ya know about - mike jones & paul wall(henrik)
nowadays - jaylib(sjätte)

sebastian_p sa:
kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..
Öjj du där!!!

Alla klagar på rökningen för att det inte går att klaga på åkningen ju så du ska vara glad.

glenone sa:
analkrut sa:
jag tycker filmen va ganska dålig.....
kanske bra åkning ibland.... lite störigt att kanske 10 % av filmen va bilderp å coolingar som rökte....
skippa all rökning och den blir bättre tycker det bara ser as töntigt ut
tänk om din mamma rökte och så gick jag fram till henne o sa fan va töntig du e . då skulle hon bli as ledsen.
Rökning är väll nått som man blir beroende av och måste göra, eller? kanske vissa gör det för att det är coolt, haha

Jag tyckte filmen va sådär. Getto stilen blir så grymt överdriven, blir bara töntigt. Med alla "halsdukar" å rökningen. Näe med lite skönare låtar å ändrad stil så skulle det kunna vara en grym film för åkningen var grym.

henning21 sa:
sebastian_p sa:
kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..
Öjj du där!!!

Alla klagar på rökningen för att det inte går att klaga på åkningen ju så du ska vara glad.
jaha så man måste verkligen alltid hita något att klaga på?!

baotsen sa:
Jag tyckte filmen va sådär. Getto stilen blir så grymt överdriven, blir bara töntigt. Med alla "halsdukar" å rökningen. Näe med lite skönare låtar å ändrad stil så skulle det kunna vara en grym film för åkningen var grym.
jaha så nu ska vi ändra på våran stil också..
hur blev det med att åka för att det är kul?!

och dessutom om man kollar på bilden du har i ditt fotoalbum så har du också "halsduk"...
lilla vännen

Senast ändrad:
Sant, det är ju att ha kul som är viktigast? lr kanske hur man ser ut i backen som vissa här på freeride tycker

sebastian_p blir arg för varje grej som är negativ

abderitisk...

Peteer sa:
sebastian_p blir arg för varje grej som är negativ

abderitisk...
nä bara de senaste inläggen.. dom var bara väääldigt dåligt formulerade..

abderitisk???
mhm alltså är jag dum, befängd, förvänd?

tur att jag satt med ordboken brevid mig...
men tack för att du formulerade dåliga ord så väl emot mig, du ansträngde ju dig verkligen för att göra mig lite irriterad på dig.

tack för att du lägger ner så mycke tid på att försöka reta upp mig

Senast ändrad:
Hehe, var länge sen jag fann en tråd så kul att läsa så jag börjar med att tacka alla för underhållningen.

Sen undrar jag lite, skulle jag lägga ut en film här på freeride som jag och mina polare hade gjort skulle jag i första hand göra det för att visa hur kul vi har när vi åker skidor, visa upp våra färdigheter och vad vi kan. Jag skulle också lägga upp filmen i syfte för att få respons på folks tankar omkring filmen, kvaité, klippning osv, allt för att få en bättre film till nästa år då tvåan skulle släppas...Sitter och funderar på att man ska slänga upp filmenfrån Bad Gastein, vid närmare eftertanke så skippar jag det. Vem vill se när vi färgar håret på varandra eller att jag söp mig full på Jäger och penicillinkur..nae inte många.

Gör man en film med "extrema" inslag av något slag för man räkna med reaktioner, ibland positiva ibland negativa=). Jag tyckte det var svinkul när dem börjar röka där lite, garva som fan. Tycker flera också borde göra det, oavsätt vad ni tycker=). Garanterar att sebastian_p kommer ställa någon motfråga nu=) Go for it!

Ska ut och fortsätta min studentvecka nu! Vem vet, kanske puffar jag lite ikväll och slänger upp här på freeride imorron, kan ju få med palestinasjalen också:D.

Senast ändrad:
Knegoff sa:
Hehe, var länge sen jag fann en tråd så kul att läsa så jag börjar med att tacka alla för underhållningen.

Sen undrar jag lite, skulle jag lägga ut en film här på freeride som jag och mina polare hade gjort skulle jag i första hand göra det för att visa hur kul vi har när vi åker skidor, visa upp våra färdigheter och vad vi kan. Jag skulle också lägga upp filmen i syfte för att få respons på folks tankar omkring filmen, kvaité, klippning osv, allt för att få en bättre film till nästa år då tvåan skulle släppas...Sitter och funderar på att man ska slänga upp filmenfrån Bad Gastein, vid närmare eftertanke så skippar jag det. Vem vill se när vi färgar håret på varandra eller att jag söp mig full på Jäger och penicillinkur..nae inte många.

Gör man en film med "extrema" inslag av något slag för man räkna med reaktioner, ibland positiva ibland negativa=). Jag tyckte det var svinkul när dem börjar röka där lite, garva som fan. Tycker flera också borde göra det, oavsätt vad ni tycker=). Garanterar att sebastian_p kommer ställa någon motfråga nu=) Go for it!

Ska ut och fortsätta min studentvecka nu! Vem vet, kanske puffar jag lite ikväll och slänger upp här på freeride imorron, kan ju få med palestinasjalen också:D.
hehe nä de va bra sagt..
tanken med filmen var att väcka uppmärksamhet och se hur många som börjat i stort sett hata "gangsta" stilen nu när jon inte e så längre..
inget illat menat mot jon men titta bara hur många som ändrar uppfattning för att en skidåkare gör det.

Seriöst, det här var första gången jag inte såg en amatör rulle hela tiden ut... Det var faktiskt tråkigare än att se målarfärg torka.
Varför inga Uzi's?

Håll er till kommentarer kring filmen. Privata saker får ni ta per mail. Vet du inte hur du ska ge kritik eller ta emot kritik läs FAQ

Men varför ska ni ha med vapen.
Inte vet jag men ni har ju det i teasern.
Så det är väl bäst att fråga dig sebastian. Nog för att ni får vara getto det skiter väl jag i.
Men i teasern står någon vet inte ens om det är någon utav er med en hund och en hagelbössa över axeln.
Vad har det med skidåkning att göra?
För skidåkning handlar väl inte om att döda, eller gör det de nu?
Vi kanske ska börja åka runt med pistoler i fickorna och göra upp områden,
där olika gäng får vara i olika parker och olika hopp. Och kommer någon och hoppar på deras hopp du skjuter vi ihjäl stackarn.
Asså rökningen skiter jag i men vapern känns onödigt.
Ioförsig så vet jag att vissa proffsfilmer som tengarine dream också har vapen i sig.
Men där står dom inte och posar med dom!
Det är skillnad.

Men åkningen var klockren det kan ni!;)

Senast ändrad:
Hund och hagelbössa låter som ripjakt! Det är jävligt Jämtland. Tyvärr har jag avlivat hunden och sålt hagelbössan.

så jävla skön film, bästa jag sätt på länge ; ), håller med alla jon olsson "fans" börjar bli lite väl brattig, sen för er som tar allt det där rökande så allvarlig bör väll kanske slå upp ordet ironi. Bara roligt med folk som vågar bjuda på sig själv

Fan, grym åkning, en del va lite lamt på snowboardsidan dock va, om de nu ska vara åres finest? Men fan fortsätt med stilen men i mindre skala och va lite mer YO inte bara Yo wannebee,,, PEace out!!

haha va fan äre med dig? Jag sa inte att de va dåliga jag sa att de va lite lamt på vissa ställem en del grejer är ju najs som fan, men ja menar åres bästa kan väl slänga på nått annat än 50-50 to fs 180 men vad vet jag har bara vart i åre en gång..

men om de körde ihop allt på en dag då äre fan najs!! Jag läste princip varenda inlägg i tråden nu och förstår varför ni har eran ghettostil! visste fan inte att skidåkare var sånna perfectionister som inte har nån egen vilja över sin egna stil... fan de kvittar vilken stil man har bara det är ens egen stil och inte nån annnans!

fan va nice... ghetto av hög klass.. i snudd på samma klass som white safari
white safari
white safari
white safari

fan va jävla utjatat.
Här kommer Sebastian Persson från en by i jämtland vid namn åre och vill snälla med dom stackars stockholmarna och diverse som inte har någon snö (möjligen att vi norrlänningar inte hade någon snö då heller) som bara längtar efter vintern igen och behöver skidfilmer och annat vintrigt så dom får se snö och vinter tecken,
dom som inte vill se behöver inte titta. tycker det var väldigt snällt att uppoffra sin tid med att spela in film och redigera när man kan va ute på tex ripjakt som någon snackade om här uppe.
nej jag uppskattar detta väldigt mycket, och jag tar gärna emot klagomål på att jag skriver som en kratta och att ingen fattar något. och nej jag ahr inte läst igenom innan jag skickar

och alla säger att man ska ha roligt när man åker, om dom inte har kul när dom åker skulle dom nog inte åka + du kan väll ha roligt medans du rökar iförd dina mega stora skidkläder med?

Gangsta kidzen.
D funkar. Bra åkning. bra filmat.
Blir lite trött på allt Yo:ande. men kan säkert funka i en film. men då måste man ha nån kontrast

Fyfan vad löjliga ni är som sitter och röker i halva filmen, och orka dölja ansiktet bakom snusnäsdukar. Lite seg efter ett tag´, och samma klipp tas om igen.

Nja, bättre kan ni!
Ska vell lägga till att jag inte orkade se klart hela filmen heller, det blev för segt och många av klippen var gamla, och dålig kvalitet..

Senast ändrad:
Grymmt sköna åkare,, men ni skämmde ut er lite väl när ni yoaa me ciggs å sånt,, de var bara massa skräp

ja tkr att filmen nästan va onödig att lägga in för alla sitter och tjafsar om allas ghetto stil och klagar på låtarna men varför måste alla klaga på att dom röker och kör ghetto stil låt dom köra som dom vill och om man ska klaga skare va för att nästan allt i filmen suger inte för att dom röker 10 sekunder i hela filmen som nästan e 14 min så liksom sluta klaga på deras film den va fett rba inte överredigerad inga dåliga låtar ghetto stil e det grymmaste som finns så klga på filmer där musiken e dålig åkarna kör dåligt och där dom dricker snusar röker knarkar tar livet av sej vad ni vill men klaga inte på den hära den va fett bra!!!

Tillbaka
Topp