Hehe, var länge sen jag fann en tråd så kul att läsa så jag börjar med att tacka alla för underhållningen.
Sen undrar jag lite, skulle jag lägga ut en film här på freeride som jag och mina polare hade gjort skulle jag i första hand göra det för att visa hur kul vi har när vi åker skidor, visa upp våra färdigheter och vad vi kan. Jag skulle också lägga upp filmen i syfte för att få respons på folks tankar omkring filmen, kvaité, klippning osv, allt för att få en bättre film till nästa år då tvåan skulle släppas...Sitter och funderar på att man ska slänga upp filmenfrån Bad Gastein, vid närmare eftertanke så skippar jag det. Vem vill se när vi färgar håret på varandra eller att jag söp mig full på Jäger och penicillinkur..nae inte många.
Gör man en film med "extrema" inslag av något slag för man räkna med reaktioner, ibland positiva ibland negativa=). Jag tyckte det var svinkul när dem börjar röka där lite, garva som fan. Tycker flera också borde göra det, oavsätt vad ni tycker=). Garanterar att sebastian_p kommer ställa någon motfråga nu=) Go for it!
Ska ut och fortsätta min studentvecka nu! Vem vet, kanske puffar jag lite ikväll och slänger upp här på freeride imorron, kan ju få med palestinasjalen också:D.