Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK

Alltså åkning var ju helt okej, men sen att det ska vara så jävla "ghetto" sumpar ju allt! okej för litegrann men det får ju inte bli för mkt, och sen att ni klippte låtarna och körde nya hela tiden var lite jobbigt, det går ju att köra 2 åkare på en låt. Då slipper man alla jobbiga klipp mitt i en låt.

Senast ändrad:
haha nice åkning men ghetto stilen på film blir alldrig bra.. tyvär.. men creds för en nice film.. !!

niiice. jag tycker de va jobbit att de itne stog namn men tänker inte klaga på nå annat! as grymm!

Mycke bra åkning men musiken sög och lika så kvalitén. Sen va det jävligt töntigt när dom stog och posade med sina jävla bögiga ciggs. de är as häftigt med cigaretter!.

Senast ändrad:
bra kjøring.. det ganster greiene kunne vært kult om dere ikke hypa det opp så jævli!!! Må si meg enig i resten her... Også er det fett og ha forskjelige typer musikk i en film... Og ikke freak ut når dere får dårlig kritik.. Det er tross alt folk her som ser filmen, ikke folk som er pro på å lage film, så det er faktisk ganske lurt å høre på hva folka sier, om dere vill gjøra bra inntrykk på mottakerne.. Men for all dell! sinnsykt snygg åkning!!! Gjør deres greie! Det var langt ifra dårlig

shit, blir galen på dom skumma effekter å grejjer.. evigt hoppande och bilder som blixtrar fram, ska väl vara glad att man inte har epelepsi (stavning?)..
Men klart, betyget dras helt klart upp av rökningen, så jävla coolt å röka.. väldigt nödvändigt att ha med i filmen.. (ironi)
Men åka kan ni, det ska jag inte ta ifrån er... Musiken, ja jag lyssnar nästan uteslutande på hiphop, men det kan bli mkt i en film.. Musiken gör halva filmen och bra med omväxlande musikstilar..

Dra ner på ghetto stilen, effekterna och rökandet så blir det awsome till nästa film (om det kommer nån)..

vill dom röka låt dom röka.
dom ville säkert va snälla o låta oss få se lite snö och vad får dom nedsättande komentarer huvva

Filmen var väll sådär.. Bra åkning och så, men musiken blev enformig och uttråkande, samma med ghetto stilen och all rökning.. man får inte riktigt känslan av att ni har roligt när ni åker..

MrHolm sa:
Filmen var väll sådär.. Bra åkning och så, men musiken blev enformig och uttråkande, samma med ghetto stilen och all rökning.. man får inte riktigt känslan av att ni har roligt när ni åker..
jag har svi n kul när jag åker det är däför jag håller på!

Va heter den första låten i filmen?

Bra film,Sen ska ni väl låta dem röka om dem vill! SKönt att dunka i JOI hoppet basse? :P Såg inte så ut iaf :/

hmm.. bo i åre o vara jättecool o ghetto måste vara en jobbig kombination....känns inte riktigt som det hör hemma i åre och framförallt inte i skidbacken..!

Senast ändrad:
sebastian_p sa:
kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..
Eran film hadde vart så jävla mycket bättre utan rökningen .

Senast ändrad:
Grym åkning. Helt värdelös musik fans vissa ljusglimtar men inte många.
PS. Tycker att det var galet tufft att ni vågade röka cigg. Hur fick ni tag på dom för ni är väl inte 18 ??

sebastian_p sa:
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..
har du inte =O den med killen som gjorde Kangaroo Jim johansson är så fett mycket grymmare ..:!

haha bra åkning(av vissa) men jag hoppas banne mig inte ni tycker ni är roliga...

sjukt dålig kvalitet.. det är ju grym skidåkning. men filmen gör att det ser kasst ut...

sorry men hella den här skiten med att röka på och gangsta stilen är för töntig för er som inte ens har blivit stora de var bra åkning med ni var lite för gangsta tex i slutet om de killen va hög eller ??

den delen med han som dansade så sexigt i slutet var ju lätt bäst..haha..

Ni har ju åkare med som kan göra saker andra amatörfilmsskapare bara kan drömma om, i de flesta fall...
Tyvärr förstörs det lite av en ganska taskig kvalitet, vet inte om det beror på kamerautrustning eller komprimeringsteknik!?
Tycker även det känns som en viss överredigering eller vad man ska kalla det, användandet av flashiga effekter tenderar att gå till överdrift...rejält. Blir jobbigt att titta på i längden!

Så tills nästa film...
+ Fortsätt med samma kvalitet på åkare
+ Variationen av tricks och spots
- Tagga ner lite på effekterna, filmen blir inte bättre...jobba med vinklar under filmningen istället - Mer följsam musik, gillar inte brott mitt i en låt och faden gick så där, eller(!?)

Senast ändrad:
Den cleanaste filmen jag har set.
Fan va stekt dom va i slutet.
Kanske det bjuds på en när man kommer upp i vinter?

sebastian_p sa:
eller?
nähä?
ok?
själva filmen va inte dålig.. jag blir bara så jävla trött på folk som tror dom är blattar.
man får verkligen ett sånt intryck av filmen: yoyoyo liksom, fan orka ! hahah

Tillbaka
Topp