Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag har svi n kul när jag åker det är däför jag håller på!MrHolm sa:Filmen var väll sådär.. Bra åkning och så, men musiken blev enformig och uttråkande, samma med ghetto stilen och all rökning.. man får inte riktigt känslan av att ni har roligt när ni åker..
heheh de va slaskAlexanderEriksson sa:Va heter den första låten i filmen?
Bra film,Sen ska ni väl låta dem röka om dem vill! SKönt att dunka i JOI hoppet basse? :P Såg inte så ut iaf :/
Haha okej :P Men va heter första låten? Och låten efter din del?sebastian_p sa:heheh de va slaskAlexanderEriksson sa:Va heter den första låten i filmen?
Bra film,Sen ska ni väl låta dem röka om dem vill! SKönt att dunka i JOI hoppet basse? :P Såg inte så ut iaf :/
Eran film hadde vart så jävla mycket bättre utan rökningen .sebastian_p sa:kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..
har du inte =O den med killen som gjorde Kangaroo Jim johansson är så fett mycket grymmare ..:!sebastian_p sa:kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..
själva filmen va inte dålig.. jag blir bara så jävla trött på folk som tror dom är blattar.sebastian_p sa:kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?