H
Hjalles
Guest
Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK
årets humor går till.... GLENONE!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SAmma är =(Antonnnn sa:kan du inte lägga upp filmen nån annanstans, för mig står det att jag måste skaffa premium account eller vänta 80 minuter för att jag precis laddade ner nåt därifrån..
de flesta ger ju för fan konstruktiv kritik! vad trodde du när du la upp filmen här då?sebastian_p sa:kan inte alla som klagar bara vara snälla och göra en bättre film?
eller?
nähä?
ok?
klaga inte.. jag har inte sett en enda bätrre film så länge jag varit medlemm på denna sidan..
där finns låtarnayeah sa:några låtar jag vet från filmen (så slipper folk fråga):
react - jaylib(första)
still tippin - mike jones & paul wall(andra)
burn - mobb deep(fjärde)
what ya know about - mike jones & paul wall(henrik)
nowadays - jaylib(sjätte)
kan ju åka iaf..BigAir sa:Fyfan vad löjliga ni är som sitter och röker i halva filmen, och orka dölja ansiktet bakom snusnäsdukar. Lite seg efter ett tag´, och samma klipp tas om igen.
Nja, bättre kan ni!
Ska vell lägga till att jag inte orkade se klart hela filmen heller, det blev för segt och många av klippen var gamla, och dålig kvalitet..
Alla får väll köra sin egen stil eller ?pojken_fran_bergen sa:Röka är coolt, och rewerse effekten i moviemaker är inne.
*ironi*
Ut med Yberghetto, lite ghetto är ok, men väldigt lite isåf.
PS Hby skiteam ÄGER! (ngn lärde mig detta (ds)) ds.
Enemy.
Noamaan sa:Bra åkning, kanske lite jobbig klippning med musiken...tycker inte att det var särskilt mycket ghettostil, fattar inte vad folk klagar på...
angående rökningen så tycker jag alla kan sluta bry sig, grabbarna drar ju knappt munbloss.
Om ni ska gå runt och hysa agg mot folk som röker hur fan ska ni klara er i livet, fan halva världen röker nästan, det är ju ert eget val om ni vill röka och passivrökning finns inte om du inte jobbar på ett ställe där nån sitter och blåser rök i ditt ansikte 8h om dan.
För det andra så vet alla att norrlänningar är nikotinberoende från födseln, därför man alltid ser dom med en snubbe under läppen.
Vet att det är en gammal tråd men det var intressant läsning anyway och jag har inget att göra.
piiz
aldell too much asså! stay fly har inget med den där filmen att göra igäntligen! den kommer inte vara såå! crill som gör stay fly har bara get lite fula klipp te den.. dennna filmen är gjord av Sebastian_p och ingen av snowboard åkarna ville va med i den! knappt jag! men men shit happndsChristoffer_Aldell sa:Attityden och speciellt RÖKNINGEN var ju väldigt overkill & lamt. Det är väl meningen att det skall se häftigt ut, men det gör det verkligen inte. Rena rama motsatsen!
Tack för filmen annars, åkningen var skön; speciellt Harlauts del. Det kändes dock lite ninthward inspirerat
Det är inget kul enligt mig med folk som binder samman rökning (osv?) med något som är på G att bli en seriös & accepterad sport.
Som sagt, tack för filmen. Bra jobbat förutom rökningen
PS. Kommer stay fly filmen att vara lik denna?
Ja alla får köra sin egen stil. Men acceptera att många här på Freeride som inte kommer från Åre, kör inte med stilen att röka och se cool ut med massa yo-tecken hit och dit framför kameran. Låt dom tycka de är löjligt om dom vill. Dom har kanske växt ifrån de stadiet. Inte vet jag.Jamm sa:Alla får väll köra sin egen stil eller ?pojken_fran_bergen sa:Röka är coolt, och rewerse effekten i moviemaker är inne.
*ironi*
Ut med Yberghetto, lite ghetto är ok, men väldigt lite isåf.
PS Hby skiteam ÄGER! (ngn lärde mig detta (ds)) ds.
Enemy.
Okej, nice nice!Jwalerius sa:aldell too much asså! stay fly har inget med den där filmen att göra igäntligen! den kommer inte vara såå! crill som gör stay fly har bara get lite fula klipp te den.. dennna filmen är gjord av Sebastian_p och ingen av snowboard åkarna ville va med i den! knappt jag! men men shit happndsChristoffer_Aldell sa:Attityden och speciellt RÖKNINGEN var ju väldigt overkill & lamt. Det är väl meningen att det skall se häftigt ut, men det gör det verkligen inte. Rena rama motsatsen!
Tack för filmen annars, åkningen var skön; speciellt Harlauts del. Det kändes dock lite ninthward inspirerat
Det är inget kul enligt mig med folk som binder samman rökning (osv?) med något som är på G att bli en seriös & accepterad sport.
Som sagt, tack för filmen. Bra jobbat förutom rökningen
PS. Kommer stay fly filmen att vara lik denna?