Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också gjort det. Både på studsmattor med bra kantskydd, och studsmattor med dåligt kantskydd. Och jag kan säga dig att jag inte kände speciellt mycket på mattorna med bra kantskydd.kujanpaa sa:Deespin, du vet ingenting. Har själv varit med om det och det gjorde ont utav bara helvete.
Ja men om du hade läst lite noggrannare så skrev jag att det såg ut att vara ett bra kantskydd.kujanpaa sa:Deespin, men om inte kantskyddet är bra så känns det kan jag lova dig.
Ja, men mitt kant skydd sitter inte fast så bra så det åker ner på mattan ibland när man hoppar.Deespin sa:Såg inte alls ut att göra speciellt ont. Kantskyddet såg ju bra ut. Men vad vet jag?
Aaaaaahuuuujeppenator sa:varför?:O
de va väl ändå lite onödigt? i feel sorry for you
Ne det fattar jag, för man ser inte vart jag landar men jag landar längst ut på järnstolparna för kant skyddet hade lossnat o åkt in lite på mattan.KevinHolmbom sa:jag tyckte det inte såg så ont ut ?
burtonN sa:Ne det fattar jag, för man ser inte vart jag landar men jag landar längst ut på järnstolparna för kant skyddet hade lossnat o åkt in lite på mattan.KevinHolmbom sa:jag tyckte det inte såg så ont ut ?
Kolla hur hela ställningen rycker till oxå när jag landar.
You get it ?
haha ja gjorde fan samma fast de vart lassa å 14 stygnaron_ostman sa:har gjort ungefär likadant.. fast smalbenen och ut. INTE SKÖNT. :S