Film: Försäsongsrail

thom8

Medlem
körde lite försäsongsrail förra helgen, och har slängt ihop en film nu som kan ses på den här länken

skriv gärna vad ni tyckte om den :)

för övrigt så är låten gjord av en Gesundteamä medlem vid namn Förortskayen, låten är alltså en team-låt ;) för er som inte vet vad Gesundteamä är så kan ni kolla här, Gesundabergets skid- och snowboardklubb. Förortskayens egna hemsida hittar ni här, där man kan ladda ner några av hans låtar. :)

Senast ändrad:
Asså att upprepa klipp är ju inte så bra, då blir det mer som en musikvideo.. har ni gjort låten själva?? Och sen om ni vill vara gangztha så måste ni vara det ochså..
Nu var ni något sådär halvt, bandana och lite bling bling, men jätte tajta byxor och fula t-shirtar..

Aja, annars vare bra edit, helt okej åkning...

Peace

Teku sa:
Asså att upprepa klipp är ju inte så bra, då blir det mer som en musikvideo.. har ni gjort låten själva?? Och sen om ni vill vara gangztha så måste ni vara det ochså..
Nu var ni något sådär halvt, bandana och lite bling bling, men jätte tajta byxor och fula t-shirtar..

Aja, annars vare bra edit, helt okej åkning...

Peace
vad jag vet så upprepades inga klipp? var några klipp på lillgrabben på railet som var ganska lika, men inte samma klipp.. angående gangsta grejen så var det jeppenator som ville skoja till det lite, just för att folk kanske lackar när man vill leka wangsta ;)

Senast ändrad:
Haha, vad heter låten?
Ååååh Jeppenator var ju där med hehe

Senast ändrad:
hmm, jag kan inte se grejer på putfile längre :S blir bara massa konstiga färger. fast ljudet hör jag. nån som vet vad jag ska göra?

Tillbaka
Topp