[FILM] - Oscar Kellner - Årets första mattafilm.

KELLNER

Ny medlem
ursäkta kvalitén allt är filmat med en digital kamera och sen komprimerat.

la inte ner så mycket tid på redigeringen ursäkta för det och jag beklagar om jag tagit låten från någonting hittade inte så mycket låtar och hade inte så mycket ideér om redigeringen men kolla gärna på den och skriv vad ni tycker .

Senast ändrad:
lite mer slowmotion när du gör en sån där jävla massa snurrar hur många varv vart de egentligen?

Senast ändrad:
kör me uppstuts blir mycke ''najsigare'' då nu ser det bara lite flamsig ut me en spin to win 1080 cork som oifs var jävligt clean :)

blåa shortsen var ju lite långa ;D

good work..

peace

almostbornonborn sa:
gay med små blå shorts och långa tröjor.. hadde kunnat vara bättre om ni hadde klarat alla trick utan att ramla:P annars va det bra!
shorts ska vara korta eftersom man har dem på sommaren när det är varmt ute om jag inte mistar mig. så det är inte shortsen som är små det är tröjan som är stor . sen hoppar jag aldrig med häng heller så det ser lite gay ut :P

när ska studsmattefilmer sluta läggas upp?! det finns inget segare. okej om man har lite studsmatta blandat med vattenskidor,trampolin etc etc men bara studsmatta funkar inte... och sen ska du veta att det är bättre o ta en riktigt kass låt än o ta en som redan är använd!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp