jeppenator
Aktiv medlem
[FILM] - Oscar Kellner - Årets första mattafilm.
Dampsnurrar.. fan va coolt..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom blir rätt så mycket bättre tycker jag.. jag och en kompis korsa varennda och det blev bättre flyg på vägen upp:D:D:Jho sa:blir mattan bättre om man korsar nåra fjädrar?
cleant annars.
ja . men om dem blir för dåliga är det bara att köpa nya.MMartin sa:yo.. undrar om fjädrarna slits snabbare om man korssar dom??
titta inte då, det står ju till och med att det är en studsmattefilmbaardh sa:när ska studsmattefilmer sluta läggas upp?! det finns inget segare. okej om man har lite studsmatta blandat med vattenskidor,trampolin etc etc men bara studsmatta funkar inte... och sen ska du veta att det är bättre o ta en riktigt kass låt än o ta en som redan är använd!!
ont ??KruxeliduX sa:De gr ont att korsa fjädrar..Å sen hade du liten t-shirt me.. Braaaoo
haha lugn nu d-spin kommer nog inte någon mer :P isånafall om jag lärt mig något riktigt coolt som t.ex dubbel 180 då blir det 7 likadana filmer tilll fast med bara dubbla 180sDeespin sa:VARNING ALLA STUDSMATTEHATARE!
Notera rubriken!
Årets FÖRSTA mattafilm
Det borde betyda att det kommer fler..
tack GUSCHELOVkjell-ner sa:haha lugn nu d-spin kommer nog inte någon mer :P isånafall om jag lärt mig något riktigt coolt som t.ex dubbel 180 då blir det 7 likadana filmer tilll fast med bara dubbla 180sDeespin sa:VARNING ALLA STUDSMATTEHATARE!
Notera rubriken!
Årets FÖRSTA mattafilm
Det borde betyda att det kommer fler..![]()