[Film] Railsession

Robintrolin

Medlem
[Film] Railsession
Railsession på bakgården, inte direkt fetaste åkningen, men roligt hade vi iallafall! Säg gärna vad som skulle kunna göras bättre.

Senast ändrad:
[Film] Railsession
lite mer trick! det var princip samma sak i en och en halv minut. annars tyckte jag filmen var bra , kul att se att nåon har snö iaf!

Senast ändrad:
[Film] Railsession
Hjalle_S sa:
lite mer trick! det var princip samma sak i en och en halv minut. annars tyckte jag filmen var bra , kul att se att nåon har snö iaf!
Jo jag vet, ska bli fetare saker så fort det kommit mer snö. Lite ringrostiga är väl vi alla i början av sässongen..

[Film] Railsession
såg sjukt kul och skönt ut.... precis som hjalle sa så var det ju lite enformigt, ni hade ju kunnat prova typ 270 upp o ner o sånt men allt är förståligt ga av det tunna snölagret...

kul att se, nice!!!!!!!!

[Film] Railsession
DOUBLE-JAPAN sa:
såg sjukt kul och skönt ut.... precis som hjalle sa så var det ju lite enformigt, ni hade ju kunnat prova typ 270 upp o ner o sånt men allt är förståligt ga av det tunna snölagret...

kul att se, nice!!!!!!!!
Jag gjorde en 270 av på filmen.. 270 på har jag inte prövat än, men ska bli på ett mindre rail först! Håller dessutom på att träna på sw ups, så en till film kommer inom kort.

[Film] Railsession
jag tycker det var fina vinklar.. men dåligt ljus men på slutet vart det bra! lite enformigt eller vad det heter asså samma sak hela tiden!

[Film] Railsession
låångt rail.. men de såg jävligt roligt ut!

lite roligare me 270 av å sw ups å sånt.. men fan rolig å bra film grabbar!

[Film] Railsession
railen ser ruskigt skön ut, men skulle som sagt vart lite kul med 270s.
however, bra film!

Tillbaka
Topp