MedlemJapaner
Aktiv medlem
[FILM] Skolarbete
tror ja ghar noterat det ganska stenhårt nu...MartinWs sa:Fan kan ju inte byta låt hela tiden fattar du vell punnluder..
tror ja ghar noterat det ganska stenhårt nu...MartinWs sa:Fan kan ju inte byta låt hela tiden fattar du vell punnluder..
Jo men det bryr inte min bildlärare sej om serru. Hon vet inte sånt. jag tycker den låten är grym att klippa till. dock kan jag första vad du menar med newera låten. den passar inte in alls, me ni slutet orkade jag typ inte klippa jag bara slängde in klipp här o där:PFilleforfan sa:Alla låtar har typ varigt med i snowboard eller skidfilmer innan:P Det blir jävligt svårt att göra ett avsnitt bra om man tar en låt från en annan film som t.ex in the morning låten.
Den är ju med i en sjukt snygg teaser. Sen när den är med här så blir automatsikt allting sämmre för man jämför med teasern.
Om ni fattar:P
Det med låtarna vad det ja tänkte på peka annars var allt annat bra, jag gillade bra mycke filmen helt enkeltJapaner sa:Tack för tipsen!OlaMelin sa:- Ta bort 2-3 låtar och kör de låtarna ni väl har lite längre. Som det var nu kändes det lite för hackigt och det blev inget riktigt flyt i filmen. Mitt tips är att köra på några låtar med lite mer gung och skippa rappen helt, det känns inte som att det passar in. Det känns för tungt för er åkstil.
- Att skärmen blir helt svart direkt när ett klipp är slut utan testa istället att använda dig av "Fade" så att bilden sakta försvinner så känns det inte lika avklippt.
Annars bra jobbat!
Detdär med låtarna står redan längre upp och jag har tänkt på det. Tycker själv det blir väldigt hackigt.
Ska tänka på detdär med toningen av klippen, själv tycker jag det passar ärtt bra när det är tydliga pulsslag i låten som man kan klippa efter.