FILM: Skön krasch på räcke

aendrew

Ny medlem
Åkte ett räcke för ett par timmar sen. Hade för lite fart så jag fastnade i räcket o trilla ner i trappan, ser ganska läskigt ut :)

Hjälm och ryggskydd är bra. peace

ps. lyssna på tanten

Senast ändrad:
jäkla surtant. hon har säkert ett jätte tråkigt liv i ngn trftig lägenhet där hon sitter och surar.

fan låt ungdomen ha lite kul ffs

btw nice crash kunde ha gått illa med nacken där

vad är det för dumheatär?

aj

Senast redigerad av en moderator:
göttt... rolig kärring.. hihihi.... va e de dä för nånting .. Åka nerför så där...fruusstt*

Ehan medddveeetts lös (hehe*) de de här e de e inga fasoooner alls.. va e de för duumheter!

Vad är det där för fasoner? Man ska åka lungt i backen och inte hålla på och hoppa så att man gör illa sig! xD

haha låter som om killen svarar "nej han är typ död".. när hon frågar om han är medvetslös

Senast ändrad:
hon säger ......"är han medvetslös?" då säger aendrew som kraschade "nej. ja tror jag e död." vet det för det är ja som kommer fram först till han stog bredvid och hörde alltså då allt.....det va så jävla sköjjigt.....fast det kunde ju ha gått illa för dej anden, du hade fett med tur idag.

såg inte särskilt farligt ut alls.. särskilt när man vet att du har hjälm och ryggskydd!

vikken kärring asså kanske skulle kolla vafan som hände inte börja me sin jävla 1700 tals predikan .
LÅT UNGDOMEN VARA FÖRFAN!

haha fett kul film. men min e ju skönast. kommer va med i filmen!! synd att åkaren har svarta kläder så man ser ingenting typ.

det e sånna där tanter som sitter i princip dygnet runt i sin lilla lägenhet och argt tittar ut över grannskapet och klagar på att barn finns bara för att hon aldrig fick nåra...

hård krash :) fy fan, såg ut som du skulle bryta benet. jag hatar såna där människor. usch, skulle slängt stavarna på henne.

ush såg läskigt ut, hatar gamla kärringar som tror att dom vet bäst å försöker lägga sig i vad andra gör!

Tillbaka
Topp