[film] studsmatta+skiiiiiiieees

AndreIfren

Ny medlem
jag drog ihop en film när jag åkte skider å hoppade matta den vart [blöd]

Konstruktiv kritik tack [=

p.s vet ej om låten har varit i en annan film :P så anklaga mig inte för bajt

nja väldigt dålig kvalité börjar nästan fundera på o mdu använt mobilen, redigering va också sådär och ja låten var med i "leo vs lulle"

Nähe så du har inte snott låten, men okei ofta man tror på det, man trodde ju inte det var sant efter man hade läst vad du skrivit o låten började. Här på freeride har det fan tillsammans uppmätt 2siffrigt med filmer som haft den där låten så nej nej FET BAJTNING. Vart vill jag komma? Onödiga lögner....

Irra sa:
Nähe så du har inte snott låten, men okei ofta man tror på det, man trodde ju inte det var sant efter man hade läst vad du skrivit o låten började. Här på freeride har det fan tillsammans uppmätt 2siffrigt med filmer som haft den där låten så nej nej FET BAJTNING. Vart vill jag komma? Onödiga lögner....

bedrövlig kvallite.

välj vinklarna med större omtänkasamhet! ni har typ bara slängt upp kameran å börjat filma.. lite tanke bakom så blir de mycket snyggare..

att de står Studsmatta/Skidor/Krasher behövs väl inte? varenda vettig människa ser ju om mna bailar, åker skidor eller hoppar studsmatta?

kass kvalla.. kassa vinklar. Åkaren e ju ur bild på endel klipp. Inte så bra tricks heller.
Ta de konstruktivt å välj bättre vinklar, träna så du blir bättre och köp ny kamera :)

Jag ser knappt, och redigeringen var inte speciellt mysig heller.

kvallan e väl youtubes fel men det blir ändå svårt att se på vissa klipp. Sen så va väl hoppningen rätt bra men jävligt flaxig. Ifall ni slipar lite på den blir det nog bra. Sen så stör jag mig på alla som snackar om bajtning. Orka bry sig vart musiken vart med så länge den funkar.

Sen så va det ju som sagt rätt swårt att se när ni krashade eftersom ni tappade skidorna och gled iväg.

Irra sa:
men jävligt smart han sa ju "jag vet ej om denna låt är med i en annan film så anklaga mej inte för bajtning" så han ljög ju inte smart !!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp