Film: tigers of trysil

det här säger inte jag bara för att dom äger mej, det skrivs om att man inte ska lägga upp sånna filmer på freeride men vaf*n dom kör på sin nivå och är stolta över det. freeride är väl gjort för alla och inte bara åkare på toppklass, ska man va rädd för att lägga upp sina filmer bara för att sånna som ni kritiserar? nej! tyckte iallafall att filmen var bra! man vill ju se filmer med åkare på alla nivåer och inte bara med proffs, man tråkar ju ut sej till döds! var stolta över filmen iallafall.
(inte särsilt bra skrivet, men jag behövde ventilera mej)

Senast ändrad:
asså den va inte bra alls
de kändes som om ni hade filmat medd världens sunkigaste webkamera men de klart att kvaliten blir sämre när den läggs ut på nätet
men seriöst så dålig kvalite har ja inte sett på läånge
de såg ut som om du hade capturat alla klipp o lagt in dom i den ordningen dom låg i på bandet o sedan lagt in nån random musik

det alla försöker säjja tror jag alltså är:

kvaliten var helt urusel å man såk inte mkt av vad som hände..

men om man nu hade sett de ni gjorde och hållt kamern stilla så tror jag att de skulle ha varit en helchysst film :D.. skidåkning handlar väl endå om att ha kul :S

För i helvete.. måste alla vara nå jävla eliter på att åka skidor eller? Tycker alla bara klagar o klagar hela tiden. Koll tillbaka på er själva när ni började åka.. inte fan drog ni nå mega trick o kunde göra allt som ni nu kan göra.

Sluta upp med allt detta whine och ursäkta för svordomarna.
/v

Ursäkta, nu kapar jag tråden tillfälligt.
Oj vad man känner sig välkommen och peppad när man lägger upp sin film här.
Det är bara att instämma med rosenperla och 1faceplant1, varför vara så nedtryckande?
Vill man höja upp sig själv eller vad är det som står på?
Att stötta varandra och heja på tycker jag borde främja sporten och utövare mera än att alla går och hackar på varandra och dylikt. Man måste få våga finnas till även fast man inte är fullärd. Hur ska man annars kunna utvecklas om man inte får vara nybörjare och medelmåtta, om man inte känner sig trygg och säker och uppbackad av folk som delar ens intresse? Handen upp alla här som föddes som fullfjädrade jibbers/storabergsåkare/pistracers! Ingen?
Mina händer är slickade längs sidan. Jag är verkligen inte fullärd.
Nu går jag ut och svävar utanför själva kärnan här; filmen, som jag personligen tyckte var ganska härlig. Åkglädje och killar som håller på med vad de tycker är roligast i världen, och att få sätta ihop som ett personligt "fotoalbum" om sin trysilupplevelse. Jag kan se sånt lysa fram ur en film och känna hur kul de hade när de höll på. Jag har hängt en del på ett annat forum för en annan stor ungdomssport och där lägger kids upp filmer och foton och får beröm, konstruktiv kritik eller liknande. Det är allmänt bättre stämning där också, vad det beror på vet jag inte men det blir iallafall inte sådana här "påhopp". Klart man ska få komma med kritik, men det finns mer eller mindre konstruktiva sätt att framföra den på. Fan, det är ju kul att göra sin egen amatörfilm. Än så länge.

Senast ändrad:
fan ja tyckte filmen var bra förutom kvaliten då, hoppen tyckte jag var hyfsat bra för jag som sj har börjat med att jibba tyckte jag att de satta hyffsade nybörjar grejjer. Sen kanske jag åker lite bättre än dem men det är struntsamma...

Tillbaka
Topp