Ursäkta, nu kapar jag tråden tillfälligt.
Oj vad man känner sig välkommen och peppad när man lägger upp sin film här.
Det är bara att instämma med rosenperla och 1faceplant1, varför vara så nedtryckande?
Vill man höja upp sig själv eller vad är det som står på?
Att stötta varandra och heja på tycker jag borde främja sporten och utövare mera än att alla går och hackar på varandra och dylikt. Man måste få våga finnas till även fast man inte är fullärd. Hur ska man annars kunna utvecklas om man inte får vara nybörjare och medelmåtta, om man inte känner sig trygg och säker och uppbackad av folk som delar ens intresse? Handen upp alla här som föddes som fullfjädrade jibbers/storabergsåkare/pistracers! Ingen?
Mina händer är slickade längs sidan. Jag är verkligen inte fullärd.
Nu går jag ut och svävar utanför själva kärnan här; filmen, som jag personligen tyckte var ganska härlig. Åkglädje och killar som håller på med vad de tycker är roligast i världen, och att få sätta ihop som ett personligt "fotoalbum" om sin trysilupplevelse. Jag kan se sånt lysa fram ur en film och känna hur kul de hade när de höll på. Jag har hängt en del på ett annat forum för en annan stor ungdomssport och där lägger kids upp filmer och foton och får beröm, konstruktiv kritik eller liknande. Det är allmänt bättre stämning där också, vad det beror på vet jag inte men det blir iallafall inte sådana här "påhopp". Klart man ska få komma med kritik, men det finns mer eller mindre konstruktiva sätt att framföra den på. Fan, det är ju kul att göra sin egen amatörfilm. Än så länge.