Filmer från NM.

PNyberg

Aktiv medlem
Filmer från NM.
Varför laddar inte fler upp filmer från NM här på FR. Måste finnas en jäkla massa spexiga åk och brutala krashar att gotta sig i? Det är oftast bara ngt kort klipp samt de snabba korta ihopklippta från själva NM sidan.
Saknar det lite må jag säga.
 
Senast ändrad:
Filmer från NM.
Sanningen att säga så är ju åken på nm inte speciellt långa, men jag kan kolla om vi kan få ihop en "tävlingskavalkad" från årets storbergstävlingar där vi deltagit.
 
Filmer från NM.
Tycker också det varit väldigt klent med klipp från den tävlingen i år, sökte lite desperat på youtube tidigare idag men hittade kanske ett eller två klipp och tror inte ens dom var från i år.
 
Filmer från NM.
Jag har en hel del klipp, dessa kommer ni se i en liten film i september. Ta det lungt, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Här är en liten krasch i alla fall... ENJOY!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp