[Filmm]Big Fat n Clean gör en till film :)

park_pojken

Medlem
Satt å kolla på datan å såg att jag hade klipp från typ början av sommarlovet å före:). så drog ihop lite av de:P

ni som bara ska klaga å shit behöver inte skriva:P.. men ni andra e välkomna att ge kritik å shit :)

over and out/parkis ^^

skippa dom där äckliga fula övergångarna..fyfan va jag hatar dom. använd vanliga toningar och sånt istället..så ser det inte så billigt ut

tima gärna till musiken åxå..känns som du bara lagt in klippen

kul att du försöker göra lite annorlunda iaf å lägga till siffrerna han sjunger
nice stil även om de skulle kunna vara lite vassare trick ibland.
grabbarna var nice

skippa övergångarna !
den var väll ganska bra timat endå med både siffrorna och typ på första klippet.
variera tricken och gör inte bara misty/bio 5or och bfs hela tiden.
najs stil endå.
lite bättre kvalité skulle inte sitta så fel det också.
sen störde jag mig på att det hackade på slowmotionen också.

4/5

peace

ska tänka på de ni skriver till nästa film:).. ska filma nån dag nu när jag har lärt mej lite nya tricks;),, thnx för komentarerna:) komentera vidare(:

sätt nån lite mindre använd låt nästa gång tack. annat orkar man ju inte klaga på

för det första: hur orkar precis ALLA använda den där låten?? ...o dessutom måste alla göra dom där fula numren dom sjunger? GAASCH!!!

hackig slowmotion, mycket samma trick,

annars vare väl bra:)

för det första: hur orkar precis ALLA använda den där låten?? ...o dessutom måste alla göra dom där fula numren dom sjunger? GAASCH!!!

hackig slowmotion, mycket samma trick, o varför hoppade du från "tornet"? hoppar ju lika högt utan..

aa ursäkta det är dåligt väder o då blir jag på dåligt humör.. keep it up! :)

marsho sa:
thnxx :)

rasms sa:
sätt nån lite mindre använd låt nästa gång tack. annat orkar man ju inte klaga på
ok:P visste inte att nån hade använt den låten ^^ :)

OScratchO sa:
dra en backflip från ditt torn =)
ska tänka på de om ja gör nån mer film :)

ralleb sa:
inte bra låtval , haha
jaa man får ju tycka som man vill i sverige...

Simon_Ahlen sa:
ganska så bra.men försök dej på lite mer trick kanske nästa film blir riktigt bra.
ok, kan mkt mer trick nu, dedär va ju ibörjan av sommarlovet typ:P:)

lingondricka sa:

hackig slowmotion, mycket samma trick,

annars vare väl bra:)
haha visste inte att nån har använt den låten, å ja somsagt, man får ju tänka å tycka va man vill i sverige:P

lingondricka sa:

hackig slowmotion, mycket samma trick, o varför hoppade du från \"tornet\"? hoppar ju lika högt utan..

aa ursäkta det är dåligt väder o då blir jag på dåligt humör.. keep it up! :)
kan somsagt mkt mer tricks nu, å jag hoppar inte lika högt utan tornet... haha okej:P förstår dej! dehär pissvädret kan göra en lite grinig:( :P ^^

Tillbaka
Topp