[ filmtajm] lite från åre i påsk

• Trådstartare Trådstartare a_ahlnas
  • Start datum Start datum
Usch, du skulle ju lägga den på youtube? (har inte tittat än, ger en kommentar som inte är bajs om en stund)

Ickebajs-kommentar: Jag skulle sönder-rekomendera ett kamerastativ kostar typ ingenting och går att köpa lite varstans, annars var den väl bra, lite tråkigt med bara 360:s dock.

Senast ändrad:
Hjalle_S sa:
Usch, du skulle ju lägga den på youtube? (har inte tittat än, ger en kommentar som inte är bajs om en stund)

Ickebajs-kommentar: Jag skulle sönder-rekomendera ett kamerastativ kostar typ ingenting och går att köpa lite varstans, annars var den väl bra, lite tråkigt med bara 360:s dock.
nej de e ju en 5a och en 7a också;) och palla stativ, och ang youtube så tog de sån tid

btw jeppe klaga på lee;)

Senast ändrad:
Hjalle_S sa:

håller helt med Hjalle_S om att ni måste skaffa ett stativ för man störde sejj som fan på när hela bilden skaka hela tiden, och försök utveckla snurrarna lite. ; )

va inte bra.. å köp ett stativ! blev sjukt dryg me 3:or mest hela tiden. å jag kan inte påstå att det var så mycket stil på tricken ni gjorde!

ajja vi försökte. vill inte säga att de här e dom bästa åken heller.

august fjholly och sajmon de är bra kört, ja vart så rädd för alla coola jibbers så ja kunde inte hålla kameran rakt hela ja började ju skaka, de va skitläskigt för tänk om de skulle märka lilla wannabe Lee...scaary shit.. svårt utan stativ ;D hah

Senast ändrad:
det är alltid bra att försöka.. men ni måste lära er några andra trick för jag såg er i bräcke å man kunde säga hela tiden va ni skulle göra för att alla era åk var identiska.

jaa, men IDon'tLikePlayerh8ers Fo' Shizzl'
liksom man ska väll asså vafan ha kul? ;D
jag fick faktiskt till nåra nice pics iaf =)

Senast ändrad:
SVENKE sa:
det är alltid bra att försöka.. men ni måste lära er några andra trick för jag såg er i bräcke å man kunde säga hela tiden va ni skulle göra för att alla era åk var identiska.
alla kan inte vara proffs. :D jag e skit feg så..

Senast ändrad:
SVENKE sa:
a de va jhu fett bra glid me ,vafan drog durå??

jag e ovig också, så de blir mest typ dubbelsafe lr sprattel sprattel lr dubbelgrab,,

aj aja aj det första där i svart landade jag typ 2-3 meter framför platten(alltså kortare en platten ) det gjorde ass ont :'( fin åkning

Tillbaka
Topp