Wallebergman
Ny medlem
Fin SkidJacka
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag är jävligt trött på folk som ska skriva precis som du gör nu! klart som fan att man bestämmer själv vad man ska köra med, men bara för att man frågar efter andra synpunkter är man inte efterbliven som du antyder.thepower sa:det är ju du som får välja om du tycker att den är för stor eller inte. Du ska ju ha på dig kläder som du själv tycker är snygga right?
imo så var den verkligen inte för stor, iallafall inte om man kollar på dagens size i backen.
vart exakt antyder jag att han är efterbliven? ger han bara ett sjyst svar då jag är jävligt trött på alla som bara klagar hela tiden, typ du.Rogby sa:jag är jävligt trött på folk som ska skriva precis som du gör nu! klart som fan att man bestämmer själv vad man ska köra med, men bara för att man frågar efter andra synpunkter är man inte efterbliven som du antyder.thepower sa:det är ju du som får välja om du tycker att den är för stor eller inte. Du ska ju ha på dig kläder som du själv tycker är snygga right?
imo så var den verkligen inte för stor, iallafall inte om man kollar på dagens size i backen.
Ge er ungarthepower sa:vart exakt antyder jag att han är efterbliven? ger han bara ett sjyst svar då jag är jävligt trött på alla som bara klagar hela tiden, typ du.Rogby sa:jag är jävligt trött på folk som ska skriva precis som du gör nu! klart som fan att man bestämmer själv vad man ska köra med, men bara för att man frågar efter andra synpunkter är man inte efterbliven som du antyder.thepower sa:det är ju du som får välja om du tycker att den är för stor eller inte. Du ska ju ha på dig kläder som du själv tycker är snygga right?
aka tight pants wide stanceerik_berry sa:inom "jibb" mode kan det inte vara för stort :p men kör med ganska stor byxor så det inte blir baggy top och tändstickor på bena![]()