Akherousia
Ny medlem
Fjolårets Head Every thang
Ska köpa nya skidor i år. Varje år är samma sak, jag är ambivalent så det blir jobbigt. Testade ett par Head every thang säsongen 07/08. Jag gillade dem men kunde inte testköra dem i alltför stor utsträckning. Det är svårt att hitta tester om denna skida och veta om det är fabrikantens text eller någon som faktiskt testat.
Jag åker hyfsat avancerat (svårt att helt bedömma), jag tar mig nerför alla backar och underlag utan problem. Jag filar mest jämt på teknik och jag vill ha både bra isgrepp och för vårsorbet. Dock vill jag inte ha en skida som kräver jättemycket av mig då jag vill kunna lattja ordentligt. Alltså vill jag inte ha en styv Fischer progressor.
Hur är Heads Every thang?
Jag åker hyfsat avancerat (svårt att helt bedömma), jag tar mig nerför alla backar och underlag utan problem. Jag filar mest jämt på teknik och jag vill ha både bra isgrepp och för vårsorbet. Dock vill jag inte ha en skida som kräver jättemycket av mig då jag vill kunna lattja ordentligt. Alltså vill jag inte ha en styv Fischer progressor.
Hur är Heads Every thang?