Flux RK30
Eftersom att ha läst bara massa positiv om flux här på forumet så är jag inne på skaffa ett par. Bidningen jag tittat på är RK30 och den ska användas till park åkning. Nu till er som är kunniga om Flux är det bra parkbidning ? För o nack delar ? Jag har 43 stl räcker det med M eller behöver jag L? Eftersom jag har L i mina cartel och tycker att dom hade passat bättre i M.