Flux RK30

Dejo

Ny medlem
Flux RK30
Eftersom att ha läst bara massa positiv om flux här på forumet så är jag inne på skaffa ett par. Bidningen jag tittat på är RK30 och den ska användas till park åkning. Nu till er som är kunniga om Flux är det bra parkbidning ? För o nack delar ? Jag har 43 stl räcker det med M eller behöver jag L? Eftersom jag har L i mina cartel och tycker att dom hade passat bättre i M.

Flux RK30
Flux är i princip outslitliga, stapsen håller till skillnad från burtons de klickar som ett tanklock när de väl börja dra åt en aning. Flux är allt burton vill vara.

Flux RK30
hehehe, kör medium, och du kommer bli fett överraskad när du kör första åket med dom, dom ger lite extra självförtroende, for shoooore. plus att dom e gött dämpade :D

plus att man får massa balla klistermärken med bindningarna, det ger mycket extra skillzz i backen :D

Flux RK30
Jag fick inga balla klistermärken :& Ändå har jag ägt 2 par. Nu vart jag ledsen.

Flux RK30
Det är ingen snack om saken att freeride folket gillar flux =). Då kör jag på ett par Flux RK30 i M. Då kanske jag åxå joinar Flux fan club.
Jag läste nått i en annan tråd om att Flux har adaperdiskar till ICS, var kan man få tag på såna ? funkar inte adapretdiskar man får med brädan burton orginal ?

Flux RK30
shit, kanske var snubben på flux som hooka up mig, fick ca 10 olika diecut (?) klistermärken! alltså, jag gillar alltid att reppa märken som tar hand om sitt folk, och shit, jag reppar flux en MILJON! tar fett hand om dig! :D

Flux RK30
Jag försvarar mig lite här när det gäller stickers. Flux har inte levererat några stickers till mig (trots löften om detta) på typ 3 år. Jag ska ner till ISPO mässan i München nästa helg och kanske kan få tag på lite stickers då!!

Senast ändrad:
Flux RK30
Jag är tacksam för alla svaren ni har varit till en stor hjälp och jag har kommit i kontakt med Marcus på Permafrost så det verkar lösa sig med adaperdiskar åxå. STOR TACK =)

Flux RK30
Doughboy sa:
Jag försvarar mig lite här när det gäller stickers. Flux har inte levererat några stickers till mig (trots löften om detta) på typ 3 år. Jag ska ner till ISPO mässan i München nästa helg och kanske kan få tag på lite stickers då!!
Shit, lovar att dom hookar upp dig, iofs, antar att det inte e samma snubbar som flux usa i europa, eller?
otroligt överraskad i deras bemötande! Du får visa bilder på dina flux klistermärken du styr, annars får jag väl skicka nåra till dig i maj när jag kommer hem till sverige ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp