Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har funderat mellan exakt dom här två alternativen, men jag trodde det var tvärtemot. Att om man väger en del så slår man igenom på en stor matta. Jag väger ca 85kg och skulle gärna vilja ha fly 15 på grund av storleken men är rädd att slå igenom, finns det nån risk för det?jeppenator sa:fly 14 super
fly 15 blir för stor och tung att hoppa på om du inte väger så mycket.. för mycket matta lixom.. funkar bra om man som jag är 190 lång å väger 90 kilo.. annars är den svår och fly 14 är bättre!
hm en risk finns de alltid.. men en större matta är bättre lämpad för större och tyngre hoppare skulle jag våga gissa på..fenox92 sa:Jag har funderat mellan exakt dom här två alternativen, men jag trodde det var tvärtemot. Att om man väger en del så slår man igenom på en stor matta. Jag väger ca 85kg och skulle gärna vilja ha fly 15 på grund av storleken men är rädd att slå igenom, finns det nån risk för det?jeppenator sa:fly 14 super
fly 15 blir för stor och tung att hoppa på om du inte väger så mycket.. för mycket matta lixom.. funkar bra om man som jag är 190 lång å väger 90 kilo.. annars är den svår och fly 14 är bättre!