FolgeFonna Vs. Stryn

OlofM

Aktiv medlem
FolgeFonna Vs. Stryn
jo jag undrar , vilket är bäst sommaren skidåkning, Folgefonna eller stryn, Om man ska hopppa förståss?
nån som vet?
Sen undrar jag förstås om nån kan adressen till folgefonna´s hemsida. för dom bör ju ha nån!

tack /olle

FolgeFonna Vs. Stryn
folgefonn.no för deras feta snowboardcamp
folgefonna.no för backarnas hemsida

förra året var det 14 bigjumps, 15 jibbs, 1 halfpipe har jag för mig..

men det är långt som satan dit!

FolgeFonna Vs. Stryn
Stryn för åkningen och möjligheten till fin fallhöjd och riktigt långa åk tidigt på säsongen.

FolgeFonna Vs. Stryn
Ta stryn istället! Mycket närmare...
Och på sommaren är man ju ändå så desperat efter
åkning att man tar det man får!

FolgeFonna Vs. Stryn
tycker faktiaskt att det är riktigt bra åpkning i stryn.. även sommartid.. finns inte sså många fler ställen man får så schysst op åkning mitt i sommarn

FolgeFonna Vs. Stryn
inte i styrn, men i folgenonna ! 4 flat rails,s rail, rollercoaster rail,quadruple kink rail, handrail, flat-up-flat rail, flat-down-flat rail,battleship rail, kinkboks, c boks, wallride, halfpipe, q-pipe, 2 hips, 10 hopp

FolgeFonna Vs. Stryn
blingin, har sett film ifrån folgefonna, fet fet park.
Men stryn ska ha nytt för iår, såg skis på deras sida, shysst shysst park

FolgeFonna Vs. Stryn
stryn kanske passar er skidjibbers bättre då åres* parkbuilders ska styra upp parken i stryn iår.

*fotnot: åres extremt skidanpassade park...

FolgeFonna Vs. Stryn
ligger inte stryn långt ut i landet asså vi sjän nästa eller havet.. folgefonna ligger väll längre inn? eller men folgefonna e fetast tror jag. jag ska dit på camp nästa år. om jag har råd men de e as mycket gupp där o så.. jag säger folgefnna

Tillbaka
Topp