folk till Whistler i vinter?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 28131
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 28131

Guest
Jaha, nu var flygbiljetten fixad. Sticker den 15dec, kommer bli grymt! Åker dock själv, så jag hoppas det kommer över lite schysst folk så att man har nån att pumpa puder med på dagarna samt dricka bärs med på kvällarna.

Cheers!

Du är välkommen till våran goa lägenhet i Vale Inn i Creekside samma dag! ;D
Vi kommer också 15:e december faktiskt. Har du köpt säsongskort än? Gör det på whistlerblackcomb.com om du inte redan gjort det. Billigare fram tills 4 oktober typ.
Hur länge ska du stanna? Och hur ska du bo?
Mvh: Emil

Tjenare. Vi är två snowboardåkare som är sugna på att åka till whistler. Vad kostade flygbiljetten och boendet?
Mvh Johan

tjena tjena

jag och 6 polare kommer till whistler lite senare slutet av januari typ. blir kvar i tre månadre, ska boka boende i början av nästa vecka och flygstål lika så. ses i backarna.

haga

tja!

bokad biljett, 7 december! är 4 som sticker då, sen ansluter det 2 till den 22 dec, o ytterligare 3 i januari! :D

idag blir det att köpa liftkort!

ses vi inte i backen ses vi över en bärs på kvällen! ;)

all the whistler people, gather around, gather around!

peace/S

hej

är i kanada och jobbar i Toronto nu men planerar att åka vidare till whistler när snön lagt sig, dock har jag inte hittat någon bra sida för boende, någon som vet?

//emil

kom ihåg peps att det är bara 2 dagar kvar som det är billigare säsongskort!! Ett kort till Mr Per Nyberg redan betalt och ligger och väntar på moi !!! :D

är det inte deadline för det billiga liftkortet den 9e?! Vad menar du med 2 dagar PNyberg?

är i whistler redan kom hit i måndags.. riktigt shysst här, har boendet fixat så d e skönt.
verkar däremot tajt med svartjobb, de flesta verkar kräva arbetsvisa.
hoppas på att hitta nåt ändå..

är i whistler redan kom hit i måndags.. riktigt shysst här, har boendet fixat så d e skönt.
verkar däremot tajt med svartjobb, de flesta verkar kräva arbetsvisa.
hoppas på att hitta nåt ändå..

(moderator ta bort detta, råka trycka 2ggr på sparaknappen..)

Senast ändrad:
Ja det bär av i början på jan. Boendet fixat ihop med folk här på freeride och snart ska väl flygbiljett också fixas. Ser fram emot härliga stunder där borta :) peace out

Fan i helvete jag vill också till Whistler! Är dock bara 16 så får vänta tills gymnasiet slutat.. HAre så kul alla lyckliga!

Vi drar dit tre grabbar bor på Gondola Way från 1januari hehe...billigt flyg..

JAg hoppas köra carvingbräda när jag är i pisten, så håll utkik!

Rudis

De som redan är där kommer inte svara för dem har fullt upp att pumpa puder...Jag ska iväg om 3 veckor knappt! Blir perfekt för nu kmr det säkert vara högtryck och torrt ett tag för att sedan mulna på och vräka ner snö 16 dec :D

Vill också dit men har inget boende och jag är ensam. Någon som vill ha en till att dela kostnaderna med? ;)

Finns der folk i Whistler nu, som har en seng kvar? Jeg har præcist købt en billet og rejser från Köpenhamn imorgen kl. 9. Har ju hört att det skulle dumpe imorgen i bakken! Sig til om ni har en bed och skicka gärna et sms på 0045-40584097.
Tobias/Scott/540-Shop Copenhagen

final countdown-! yeah!
drar om typ två veckor.
vem fixar julskinkan? och vart ska vi nyårsdynga hahah?
är det ovärt att köpa skidor hemma förresten? menar, är det billigare där?

ah längtar till snöön.
peace hej-

Jag e bäst på att drikka bärs...
haha nej men...
Va i whissel förra året o ska dit igen men detta som heter boende....
FAAAAAN... bara massa no sngle groups hit o dit 1 year lease...
Hjälp vi e 2 grabbar som kommer över till er i slutet av januari...
Hjälp hjälp hjälp

Jäklar, är det en svensk-koloni man åker till. hehe Verkar ju vara minst ett 20tal svenskar som ska övervintra i whistler. Ballt... Bara 2veckor kvar tills man får ta del av guldet. Jaja, vi syns väll i vinter...

Cheers!

Forbered dig pa himmelriket =)
Det ar tok mycket sno och mer lar det bli!
Jag bor i Vancouver sedan 1 1/2 ar tillbaka och Whistler ar mitt tillhall sa fort helgerna kommer. Sa fort jag far jullov fran skolan (15 dec) sticker jag upp till paradiset for hela lovet. Antar at du redan har fatt ca 4354376 svar fran andar svenskar som oxa befinner sig i Whistler...men det kan ju inte skada med en till =) Om inte annat, sa ses vi i pudret!

Kommer över den 22 jan med 5 bozos till. Måste bara sätta tenta först. Sen smäller det!! Så j-a sweet!

Tillbaka
Topp