Format JOI

jon_olsson

Ny medlem
Format JOI
Tänkte bara meddela om att formatet för JOI nu är satt, jag kan lova er att vad ni såg på Stadium
Big Air kommer inte hända i Åre....och är det fortfarande någon som inte är nöjd med det efter
tävlingenså ger jag upp....;-)

Vill passa på att tack er alla här på Freeride som är evigt negativa och tycker att allt suger, det är
faktiskt ni som fick mig att fundera ihjäl mig på formatet...... ;-)

Mer än så här kommer jag inte avslöja nu... mer info kommer släppas på jonolssoninvitational.com
efter nyår...

En hint.... det räcker inte med att ha en switch 1080...... åkarna kommer sättas på prov...
HÅRDA prov....

Mvh Jon Olsson

Senast ändrad:
Format JOI
Bra Jon, det låter grymt!
Hade inte planerat att komma ner men ska försöka fixa ett billigt boende så man får se tävlingen. Hoppas upplägget kommer upp snart, vill se!

(Jag klagade) ;)

Format JOI
Äntligen någon som återigen gör allt för att utveckla sporten och vidga den till en fin åskådarsport som inte bara lockar inbitna skidentusiaster! Fortsätt så! *klappar händerna*

Format JOI
ÅÅÅÅÅÅH ! ÄLSKA JON ! HAN BRINNER VÄRKLIGEN FÖR SPORTEN OCH TAR DEN TILL EN NY NIVÅ MED SIN KANGAROO FLIP , OCH SEN DEHÄR ! ^ KUNG JOOOOOOOOON !

vill men är inte såker på att jag kan komma =S

Format JOI
jag tycker det aldrig har varit några problem med dina tävlingar jon, du vet vad som gäller för att alla ska vara så nöjda som möjligt. Det är dom andra tävlingsarrangörerna som borde skärpa till sig och ta efter ditt exempel

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp