Förslag på ny funktion!

OVesterlund

Medlem
Förslag på ny funktion!
Då man sitter och kollar igenom forumet så är det ofta man hittar någon tråd där man hittar något väldigt vettigt och bra att veta, och ibland hittar man någon tråd som bara är väldigt kul!:D
Men sen är det bortglömt tills man eventuellt stöter på tråden igen.

Därför tycker jag att det skulle vara grymt om man kunde likadant som med videoklippen, lägga till forumtrådar som favoriter!

Det skulle vara bra för att kunna påminnas om något, läsa något som man inte orkat/hunnit tidigare eller om det bara var en rolig tråd.

Medans jag ändå håller på, så tycker jag man borde kunna redigera recensionerna man har skrivit. För att lägga till något man har glömt eller bara har råkat skriva konstigt.

Förslag på ny funktion!
OVesterlund sa:
Medans jag ändå håller på, så tycker jag man borde kunna redigera recensionerna man har skrivit. För att lägga till något man har glömt eller bara har råkat skriva konstigt.
Här kan du redigera dina prylrecensioner:
https://www.freeride.se/member/extra.php?review=116768
Jag ska lägga till en länk direkt från själva recensionen också så det blir lättare att hitta.

Det du kan göra för att hålla koll på forumtrådar är att bevaka dessa, då får du ett mail när något nytt händer. Och här får du en översikt över trådar du bevakar:
https://www.freeride.se/my/agents.php

Förslag på ny funktion!
vore smart som du skrev att bara klicka i typ "spara tråd" i översta inlägget så man kan gå in i en "läslista" och där även bocka av dem när man inte vill ha dem sparade längre. skulle faktiskt vara en sjukt najs funktion då det är jobbigt med mails hela tiden när ett inlägg skrivs. vore mycket smidigare att ha allt direkt på freeride så man inte behöver logga ut och kolla mailen!
/jeppe

Förslag på ny funktion!
johan sa:
Jag ska lägga till en länk direkt från själva recensionen också så det blir lättare att hitta.
Nu är den länken på plats.

Ska fundera vidare på någon funktion där man kan spara favoriter bland forumtrådar. Då skulle man ju kunna sammanställa favorittrådarna och se när senaste fick svar osv.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp