Förslag på sak som visar på kärlek till skidåkning

Tja,

Ska ha med mig en sak till en intervju för att arrangera en skidresa. Saken ska visa min kärlek till skidåkning. Nån som har nån idé?

Har klurat lite men inte lätt, så tar tacksamt emot alla möjliga friska förslag! :)

PZ

Inte lätt det här. Du kan ju börja spruta glädjetårar när någon nämner snö?

låtsas att du brutit handen och gipsa fast den runt staven så ser du nog hardcore ut.

hahah många bra förslag hittills, tack!

vad sägs om:

1. (freeride)plånbok som är tom - pengarna har gått på skidresor, skidprylar osv...

2. läkarintyg om hjärnskakning och medvetslöshet från i vintras...

Du borde ha massa snö i fickan som fullkomligt flyger ut och täcker hela golvet när du tar ut mobilen. Så säger du skamset att du inte kan leva utan det...

Vem är det du ska övertyga Davva?

OskarHolmblad sa:
Du borde ha massa snö i fickan som fullkomligt flyger ut och täcker hela golvet när du tar ut mobilen. Så säger du skamset att du inte kan leva utan det...

haha de va den bästa tycker jag :D

Ingenting, allt du äger har gått åt till skidåkningen, Alt en Quiver med allt från Slalomskidor till DPS Lotus 138 och 4 par pjäxor..

Skaffa en gaddning med texten "Jag älskar skidåkning" eller dylikt. Det borde visa att du är mycket hängiven!

Avsluta varje mening med typ "för det är så jävla jibb" eller "allt jag gör är för att jag älskar snö" eller "och så älskar jag ju skidåkning också..."

gogglebrännan och snö i fickan, två exempel som borde funka! haha.

annars kan du ju göra som HH, öppna en redbull och hällsedan ut den passionerat, gahaha.

OskarHolmblad sa:

Skolan har en skidkommitté som varje år arrangerar årets skidresa för hela skolan. Ny kommitté besående av ettor varje år. Så det är gamla kommittén som plockar ut den nya, och således den jag ska övertyga...

Haha bra idé med snön! och jag gillar scenen du illustrerar :)

ebba-t sa:
Avsluta varje mening med typ "för det är så jävla jibb" eller "allt jag gör är för att jag älskar snö" eller "och så älskar jag ju skidåkning också..."
hahah fett bra! "varför vill du vara med och arrangera årets resa? - asså, för det är så jävla jibb!"

Gogglebränna vore klockrent, bortsett från att det inte är en sak och det är ju en sak han ska ha med sig.

Sno en liftbygel från närmsta skidbacke och låtsas som du åker lift hela vägen till intervjun.

nej, för om han länkar till tråden ser dom ju att han är en nåb som inte kommer på det själv.

skaffa gogglebrännan och glid in i pjäxor på intervjun, då jävlar är du hängiven

Du är så jävla ful David!!! Du skiter i att göra micron för att åka hem och starta en freeride-tråd om vad du ska ta med till intervjun, så jäääkla lågt! Lucas kommer lyncha dig imorgon...

Själv så har jag sedan länge bestämt mig om vad som symboliserar min kärlek till skidåkning, dvs vad jag kommer ta med mig... Jag tror nästan att ngn kan gissa det inom 5 (seriösa) gissningar.

Tillbaka
Topp