Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är ju typ lincoln du görPalovaara sa:jag klara det på första försöket , inte så cleant men rätt snyggt endå !![]()
typ istället för att kolla bakåt kör han borra huvvet i bröstet stilen... ;SaxLL900 sa:det är ju typ lincoln du görPalovaara sa:jag klara det på första försöket , inte så cleant men rätt snyggt endå !![]()
fan du måste ju va helt cp? kan du läsa eller? han har inte frågat hur man gör, utan hur det gick första gången man provade! alltså ska du inte svara i denna tråden. Utan du borde bli fett avstängd.me_mogul sa:Alldrig gjort det men slääng dej, dra in benen till kroppen å draaaa till du ser landningen!
Piis
Man kan väl fortfarande veta hur det går till i teorin. Bara att man kanske inte klarar det i praktiken. Sluta klaga på folk å försök få upp stämningen i stället?snortpowder sa:Bra att dela ut tips när man inte själv har gjort en BF!me_mogul sa:Alldrig gjort det men slääng dej, dra in benen till kroppen å draaaa till du ser landningen!
Piis
Pettssson sa:hur gick dit första försök på backflip? och hur gjorde du? klarade du det på första?
me_mogul och BraedarN ... hur svårt kan det vara att läsa en rad's text?BraedarN sa:Man kan väl fortfarande veta hur det går till i teorin. Bara att man kanske inte klarar det i praktiken. Sluta klaga på folk å försök få upp stämningen i stället?snortpowder sa:Bra att dela ut tips när man inte själv har gjort en BF!me_mogul sa:Alldrig gjort det men slääng dej, dra in benen till kroppen å draaaa till du ser landningen!
Piis
Jag har aldrig gjort en BF jag heller. Men skulle gärna vilja klara det. Alla tips åck idéer är varmt välkommna! =)