Forumexperiment - Hur många sidor blir tråden?

Nu har jag snart bott i London i ett och ett halvt ar. Om lite drygt en vecka flyttar jag antligen hem till Sverige igen, ser fram emot det sa enormt mycket. :D

Det svåra är ju att veta vad man ska skriva! Så ett konstaterande om hur svårt det är att hitta på något att skriva får bli mitt inlägg.

Konstaterat.

Ibland längtar jag tillbaka till en tid då jag på allvar fantiserade om att en särskild del av venus frukter smakade honung. Det var härliga tider det! En annan tanke som är mindre lättsam, men ändå lite vacker-sorglig, är att tänk om det finns någon på vår jord som på riktigt (men hur?? kan man ju då undra!) har åkt skidor med den snälla farbrorn Dr Snuggles. För det tråkiga är ju att ingen skulle tro på denne utvaldes historia... *snyft*

Senast ändrad:
Köpte ett par Langepjäxor från Udens sport förra säsongen, när jag satt där och provade igenom en uppsjö av pjäxor så berättade jag att jag skulle åka till Andorra och åka skidor. Han som hjälpte mig blev lite nyfiken på hur det var och jag sa att jag kunde återkomma och berätta samtidigt som jag kunde justera pjäxorna. Tyvärr behövde jag inte justera mina pjäxor, så jag redogör här istället. Det var fullt med pensionärer som njöt mer av restaurangerna än backarna i Grandvalira. Milvis av glassiga åk samt goda ostron. Som alltid med en skidresa, skönt att åka lite

Kul tråd, tack för bumpen så man fick nys om den!
Passar ju bra så här dagen innan säsongspremiären. ;) Håller på att gå igenom grejorna och se att man kommer ihåg allt som ska med. Är ju nästan fem månader sen sista åket förra säsongen!

Oj, här har knappast första snön ens kommit. :p

Undrar om tråden kommer stanna av efter fyra sidor till, för att sedan slumra i 4 år, till. :)

i och med detta har jag också bidragit. Starkt jobbat! Jaha, har det hänt något sen sist?
Monterade tre bindningar igår på balkongen, som var på skuggsidan. Men det var svettigt värre i denna värmen. Det justerades med väl kylda maltdrycker. En rambindning, en techbindning och en längddito monterades. Alla hamnade åt rätt håll, ja jäklar.
Tråkiga nyheter: klimatpåverkan pågår och världsfreden är inte löst denna veckan heller.
Roliga nyheter 1: sonen fick besked idag att han har kommit in på skidlärarlinjen.Grattis!
Bra det där för då kan han lära pappa att ploga lite bättre.
Roliga nyheter 2: huset är fullt av flyttkartonger inför flytten till en i Sverige inte helt okänd skidort.
Blir kuligt det där.
Lev väl och ha de!
H eder C

Kul tråd! Sitter i ett 35 grader varmt hotellrum utan a/c och drömmer om puder, blåis, slask, skare, ja vilken sorts snö som helst. Vill röra på mig för att svetten skall tokrinna och att kunna sova med stängda fönster.

Bäst med sommaren: Det kommer en vinter.

Mål för i vinter: Sju veckor på skidor, ta mig runt på hela berget,

Pjäxor 2.0, nästa steg är att tatuera stav remmar
Screenshot_20191024-102520.png

Utifrån våra specifika önskemål, lite goda nyheter kanske? men inte för våra barn

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp