Forumlek, PUM *personen under mig*

Patrik Umberg, känd Svensk skidåkare som lever rövare och är allmänt galen i skallen. Gjort det mesta, besökt de flesta.

kossan sa:
mmarcus sa:
kossan sa:
vem är denne Pum alla pratar om?
hahahah driver du?

Ja tyvär.. :@

Pum har legat naken i snön nu i vinter?
Nej, alla snackar om Pum i typ varje inlägg, borde man veta vem det är eller? Är han/hon känd?
Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för "Personen under mig". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.

Pum glider på armada arv?

Senast ändrad:
mmarcus sa:
kossan sa:
mmarcus sa:
hahahah driver du?

Ja tyvär.. :@

Pum har legat naken i snön nu i vinter?
Nej, alla snackar om Pum i typ varje inlägg, borde man veta vem det är eller? Är han/hon känd?
Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för "Personen under mig". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.

jag hade kunnat gått på det där, om inte någon redan hade sagt att det var patrik umberg

kossan sa:
mmarcus sa:
kossan sa:
Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för \"Personen under mig\". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.

jag hade kunnat gått på det där, om inte någon redan hade sagt att det var patrik umberg
"Exempel: person 1,PUM (personen under mig) var på Winterjam 08?
Person 2, Ja det var jag."

Precis så står det i första inlägget där hela tråden startades, läs igenom det innan du börjar tro att de är patrik umberg vi snackar om haha ;)

mmarcus sa:
kossan sa:
mmarcus sa:
Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för \"Personen under mig\". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.

Precis så står det i första inlägget där hela tråden startades, läs igenom det innan du börjar tro att de är patrik umberg vi snackar om haha ;)
Det menas väl att frågan (om patrik umberg) ställs till nästa person?

kossan sa:
mmarcus sa:
kossan sa:

Det menas väl att frågan (om patrik umberg) ställs till nästa person?
precis:P

PUM har spelat fotboll idag???

Sämsta som finns jävla vista men LITE LITE bättre prestanda ne fyfan kör på xp

PUM tycker bärbara datorer har seg prestanda?

Tillbaka
Topp