S
Simp
Guest
Forumlek, PUM *personen under mig*
och åkte
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahah driver du?kossan sa:vem är denne Pum alla pratar om?
Nej, alla snackar om Pum i typ varje inlägg, borde man veta vem det är eller? Är han/hon känd?mmarcus sa:hahahah driver du?kossan sa:vem är denne Pum alla pratar om?
Ja tyvär.. :@
Pum har legat naken i snön nu i vinter?
Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för "Personen under mig". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.kossan sa:Nej, alla snackar om Pum i typ varje inlägg, borde man veta vem det är eller? Är han/hon känd?mmarcus sa:hahahah driver du?kossan sa:vem är denne Pum alla pratar om?
jag hade kunnat gått på det där, om inte någon redan hade sagt att det var patrik umbergmmarcus sa:Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för "Personen under mig". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.kossan sa:Nej, alla snackar om Pum i typ varje inlägg, borde man veta vem det är eller? Är han/hon känd?mmarcus sa:hahahah driver du?
Pum glider på armada arv?
"Exempel: person 1,PUM (personen under mig) var på Winterjam 08?kossan sa:jag hade kunnat gått på det där, om inte någon redan hade sagt att det var patrik umbergmmarcus sa:Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för \"Personen under mig\". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.kossan sa:Nej, alla snackar om Pum i typ varje inlägg, borde man veta vem det är eller? Är han/hon känd?
Det menas väl att frågan (om patrik umberg) ställs till nästa person?mmarcus sa:"Exempel: person 1,PUM (personen under mig) var på Winterjam 08?kossan sa:jag hade kunnat gått på det där, om inte någon redan hade sagt att det var patrik umbergmmarcus sa:Om du läser första inlägget, alltså där tråden startades, så står de att Pum står för \"Personen under mig\". Alltså ställer man en fråga till personen som svarar under.
Person 2, Ja det var jag."
Precis så står det i första inlägget där hela tråden startades, läs igenom det innan du börjar tro att de är patrik umberg vi snackar om haha![]()
precis:Pkossan sa:Det menas väl att frågan (om patrik umberg) ställs till nästa person?mmarcus sa:"Exempel: person 1,PUM (personen under mig) var på Winterjam 08?kossan sa:jag hade kunnat gått på det där, om inte någon redan hade sagt att det var patrik umberg
Person 2, Ja det var jag."
Precis så står det i första inlägget där hela tråden startades, läs igenom det innan du börjar tro att de är patrik umberg vi snackar om haha![]()
nej det har hon inte..anderssss sa:PUM har spelat fotboll idag???
nää men jag såg han däremot cruisa in på willys iförd ett par inlines.ekebom sa:nej det har hon inte..anderssss sa:PUM har spelat fotboll idag???
PUM har skejtat idag?
Patrik Umberg, inte Patricia.ekebom sa:nej det har hon inte..anderssss sa:PUM har spelat fotboll idag???
PUM har skejtat idag?
mmh men han e fag, så han är en Patricia i mina ögon..felix sa:Patrik Umberg, inte Patricia.ekebom sa:nej det har hon inte..anderssss sa:PUM har spelat fotboll idag???
PUM har skejtat idag?
blev så mycke skit över... börjar om :DLaxiss sa:ja, ja är tilsammans me honom, vi sitter här och pussas
pum kan backflip på skidor/snowboard?