Fotbolls-vm

AKvS

Medlem
Fotbolls-vm
Hur intressant är det egentligen? Ett gäng vuxna män som springer efter en boll. Folk som sitter inne en solig dag för att bänka sig framför tv:n? Folk som hoppar över Stryn för en match?

Edit:

Insåg precis att detta är den första VM-tråden på freeride. Förlåt att jag skräpar ned.

Senast ändrad:
Fotbolls-vm
Har du datan ute också då eller???
Men jag håller med 100%, va fan ska vi andra udda personer göra som inte platsar i samhället bara för vi inte diggar kolla efter en boll?!?

Fotbolls-vm
Precis, var ute på stan runt klockan halv sju. Soligt, varmt och HELT folktomt (bor i gbg). Vi borde starta en revolution mot kvällstidningar och en månad av fotboll.

Fotbolls-vm
Upp på barikaderna bara, bara sportpubarna det sitter folk som ylar när bollen är tre meter från mål!!! Jag menar inget händer ju i sporten heller, inga mål knappt.
Shit va vi kommer bli sågade för denna diskutionen, he he...

Fotbolls-vm
Bedlam sa:
Upp på barikaderna bara, bara sportpubarna det sitter folk som ylar när bollen är tre meter från mål!!! Jag menar inget händer ju i sporten heller, inga mål knappt.
Shit va vi kommer bli sågade för denna diskutionen, he he...
En sport utan utveckling är en 'död' sport :)

Vi icke fanatiker kanske skulle råna en bank eller så, så länge det är svensk match hinner vi med tre-fyra heli-lyft.

Jag tycker obalansen som fotbollen för med sig av sport i tv borde jämnas ut med skidfilm.

Fotbolls-vm
Ja man kanske skulle se möjligheterna i detta i stället, jag menar man kan vara bäst i bowlinghallen i ett par timmar, pissa offentligt, gräva igen Lundby tunneln, köpa en varan etc etc... och lite skidfilm hade inte skadat!

Fotbolls-vm
hahahah Wave, du gav mig ett gott skratt! UNDERBARTT!!!

o vad i heeell! vafan gör ni på sommrarna då ni som inte gillar fotboll? ere boule som gäller för er eller?

Senast ändrad:
Fotbolls-vm
Men du Mackke, du kan inte ärligt säga att du inte kolla på dubbelreprisavsnitten av Äntligenhemma idag?!? Martin byggde för fan en grill! och en typ veranda eller nåt.
Och så frågar du va vi gör på sommaren...
En två timmars näringsrik kaffe/cigg frukost i solen har jag också klämt in.

Fotbolls-vm
Bedlam sa:
Ja man kanske skulle se möjligheterna i detta i stället, jag menar man kan vara bäst i bowlinghallen i ett par timmar, pissa offentligt, gräva igen Lundby tunneln, köpa en varan etc etc... och lite skidfilm hade inte skadat!
Tja, skall vi ses vid lundbytunnelns västra ingång ungefär en timma innan nästa match? Jag kan ta med lite dynamit och så kan vi se hur långt vi hinner. ;)

Det bästa med fotbolls-vm är ändå att:
* Ensam på klippan/stranden
* Ingen konkurrens om mtb stigar
* Vi som inte tittar får bästa brännan
* Utelivet är tokbra (om sverige vinner)
* Skall man någonsin slå rekordet sthlm-gbg så skall de göras under de två timmar sverige spelar match.

Det värsta:
* Initierade blir asociala kodpratande mongos
* Huliganer
* Tidningarna blir 80% ointressanta

Fyll gärna på listan om ni kommer på något annat.

Fotbolls-vm
Grabbar grabbar!
FotbollsVM ä ju den bästa sommarträningen som finns till att bli vinterns kung pà afterskin. Handlar om att skràla, sjunga à dricka sà mkt bärs som möjligt, exakt som pà afterskin assu!

Kör hàrt

Tillbaka
Topp