Frågor kring Armada JJ

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

OLindqvist

Ny medlem
Frågor kring Armada JJ
Tjeee, sitter och funderar på att köpa ett par Armada JJs 185

Väger 90kg är 190 cm och är ute efter ett par bcjibb lekskidor, kommer dom bära mig tro?
Någon av modell större som har erfarenhet av dessa?

TPFH

Frågor kring Armada JJ
slog det dig nånsin att läsa eller använda nån av de hundratals andra trådar där armada JJ diskuterats??
vidare hade jag köpt andra skidor.

Frågor kring Armada JJ
Lee-nus sa:
slog det dig nånsin att läsa eller använda nån av de hundratals andra trådar där armada JJ diskuterats??
Läste igenom trådarna innan och tyckte mig inte få ut infon jag sökte så jag gjorde en egen tråd. Känns som att det är lite finessen med att göra en egen tråd, man kan liksom fråga det man vill ha svar på och förhoppningsvis så svarar någon.

Frågor kring Armada JJ
OLindqvist sa:
Lee-nus sa:
Läste igenom trådarna innan och tyckte mig inte få ut infon jag sökte så jag gjorde en egen tråd. Känns som att det är lite finessen med att göra en egen tråd, man kan liksom fråga det man vill ha svar på och förhoppningsvis så svarar någon.
Även om du inte fick ut ngt av de trådarna så kan det vara smart att du ställer dina frågor i ngn av de trådarna ist för att starta en ny...blir sjuuukt många trådar att hålla koll på....aka svårare för folk att leta efter info om prylar då de måste läsa 200 trådar för att hitta ngt som de har nytta av.... nu låser jag denna!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp