Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, undrar jag också. Vad jag vet så kallas det frammontering när bindningen är framför corecenter, alltså ändå bakom truecenter. Framför truecenter känns jävligt skumt tycker jag:Pjhei sa:menaru core center lr true center
Jo men man åker ju inte mer fakie än framlänges.jeppenator sa:varför monterara du bindningarna bak om du åker framlänges??!
samma anledning som du monterar dom fram om du åker Fakie
jo det har du rätt i.jeppenator sa:man frammonterar om man är tävlingsåkare och bara kör park! i pisten är det helt meningslöst med frammonterade bindningarr..
det underlättar fakiesnurrarna och då man får mera poäng för baklängeshopp än framlänges hopp så är de klart man kör baklänges.
om man bara har ett par skidor så bör man mittmontera.. men har man 2 par kan man väl ha ett par fammotnerade
aha förlåt ja e jätteledsen gubben han menar juh frammonterat så klart tänkte inte på deDeespin sa:Han menar frammonterat^^? Shit
försök inte leka cool för att du kan så svåra ord
tvekis visst märks skillnaden men att säga att det är menngslöst är väll onödigt. jag kör mest park men kan köra pist också åkt i klubb var väll inge vidare men jag kan åka. och visst man tappar men det är absolut inte meningslöst det funkar. sen ska man väll ändå inte åka så mkt pist med twintips? vill man bara åka pist åker man nog inte TTs. då e de lika meningslöst där..jeppenator sa:man frammonterar om man är tävlingsåkare och bara kör park! i pisten är det helt meningslöst med frammonterade bindningarr..
det underlättar fakiesnurrarna och då man får mera poäng för baklängeshopp än framlänges hopp så är de klart man kör baklänges.
om man bara har ett par skidor så bör man mittmontera.. men har man 2 par kan man väl ha ett par fammotnerade
Jag tror knappt de stora grabbarna kör på frammonterat i parken. Så varför ska average joe göra det?a_ahlnas sa:tvekis visst märks skillnaden men att säga att det är menngslöst är väll onödigt. jag kör mest park men kan köra pist också åkt i klubb var väll inge vidare men jag kan åka. och visst man tappar men det är absolut inte meningslöst det funkar. sen ska man väll ändå inte åka så mkt pist med twintips? vill man bara åka pist åker man nog inte TTs. då e de lika meningslöst där..jeppenator sa:man frammonterar om man är tävlingsåkare och bara kör park! i pisten är det helt meningslöst med frammonterade bindningarr..
man frammonterar om man är tävlingsåkare och bara kör park! i pisten är det helt meningslöst med frammonterade bindningarr..
OT. Moderator bör ge varning.karln sa:Per orka gräva upp två månader gamla trådar som knappt hade något existensberättigande från början =D
samma för mig ...mans1 sa:jag beställde true ski center på conrad, då blev de lite frammmonterade, lr det ser ut som det iaf