Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ah nu såg jag att det stog "btw, jag är 2 meter lång..."fredrik_p sa:Vad är du?
haha okey.OlofM sa:ah nu såg jag att det stog "btw, jag är 2 meter lång..."fredrik_p sa:Vad är du?
fattade först inte vad du menade , läste det fel! sorry
hemma på min gård, adam perssons gård (adamwe), björnrike och järvsöbacken..nordling_92 sa:på vilka platser åker du på i filmen????
okey, thanks!!fredrik_p sa:hemma på min gård, adam perssons gård (adamwe), björnrike och järvsöbacken..nordling_92 sa:på vilka platser åker du på i filmen????
Lugntnordling_92 sa:okey, thanks!!fredrik_p sa:hemma på min gård, adam perssons gård (adamwe), björnrike och järvsöbacken..nordling_92 sa:på vilka platser åker du på i filmen????
^^ vad är true center ?Coke-SNS sa:nice film men skaffa true center ;P
det är då man har skidorna helt mittmonterade alltså i mitten av skidan, då blir det mycket lättare att raila och landa fakie =) /marcusfredrik_p sa:^^ vad är true center ?Coke-SNS sa:nice film men skaffa true center ;P
haha jaha, ja men det vet jag. Men dom skidorna jag körde med var kassa salomon. Så jag orkar inte montera om dom.. Men på mina fujative så har jag mittmontering.Coke-SNS sa:det är då man har skidorna helt mittmonterade alltså i mitten av skidan, då blir det mycket lättare att raila och landa fakie =) /marcusfredrik_p sa:^^ vad är true center ?Coke-SNS sa:nice film men skaffa true center ;P
Nice Film
haha ja den var inte skön direkt. :PRydell_Himself sa:riktigt nice film =)
fet crash i brjan