Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eller så kanske dina bilder var för fula.Grunken sa:okej det är ju osoft, han kanske inte hade sina glasögon när han kollade på mina pics
varför skrev du då vad du tyckte?Erik sa:Spelar väl inte så stor roll vad jag tycker?
det gjorde jag inte?Grunken sa:varför skrev du då vad du tyckte?Erik sa:Spelar väl inte så stor roll vad jag tycker?
Det är bara uppladdaren som kan se om den är utvald eller inte har jag för mig.Hogizz sa:Lägger in en till fråga då.
Vilka bilder är det som är utvalda, alltså vars ser man det? - Nya bilder?
FR-bilder > Skidor - jibb har ju en del riktig fula.
mm, står :Erik sa:Det är bara uppladdaren som kan se om den är utvald eller inte har jag för mig.Hogizz sa:Lägger in en till fråga då.
Vilka bilder är det som är utvalda, alltså vars ser man det? - Nya bilder?
FR-bilder > Skidor - jibb har ju en del riktig fula.
Håller med!lgrstdt sa:Jag anser att du har fel. Dina bilder känns inte tillräckligt bra för att bli utvalda. Det är inga dåliga bilder men de känns inte speciella. Du kan ju dock alltid hoppas på att någon av dina bilder blir utvalda, för det är inte omöjligt.
Enligt mig så ligger dom bra mkt högre, men det är min åsiktGrunken sa:jo jag har sett dom och endel är väl inte så överdrivet mycket fetare?
överdrivet mycket fetare? ja, dem var sjukt nice. . dina var det väl inge fel på men förvänta dig inte vänligt bemötande efter att göra en tråd om att du tkr att dina bilder borde bli utvalda.Grunken sa:jo jag har sett dom och endel är väl inte så överdrivet mycket fetare?