Freeride-bilder

Grunken

Ny medlem
Freeride-bilder
Hej!
Jag undrar hur ens bilder blir "utvalda freeridebilder"? För jag tycker nästan att några av mina bilder borde ta en plats där, eller har jag fel?

Freeride-bilder
De är Johan som sitter och granskar alla bilder.. att klaga över att man inte fått utvalda bilder hjälper inte, johan ändrar inte sitt beslut.. och sen brukar han motivera med att "en utvald bild kan ses som en bonus och något extra kul, blir dom inte utvalda är de bara att försöka igen med en annan bild och hoppas de går bättre" ungefär.

Freeride-bilder
Den som godkänner bilderna väljer ut vilka som blir utvalada (johan?)

Kan hålla med om att några av dina bilder på Lucas var fetta!

*EDIT

Jeppenator hann före som vanligt!

Senast ändrad:
Freeride-bilder
för en blid när en viss person står och håller i en knäckt skida är ju inte så speciellt? tror det är korruption på g...

Freeride-bilder
Men om någon slutar hetsa och chillar lite, väntar tills johan faktiskt kollat igenom dina bilder och klagar sen.. så kommer freeride bli en mycket trevligare plats!

johan är typ 2 veckor efter med att välja ut bilder.. och eftersom att han är i alperna hela den hrä veckan kommer de förmodligen ta ett tag till innan han ens kikar på dina bilder och kan välja ut dom..

att ha väntat 2 dagar på att få en utval bild är väl lite väl lite? de kan ju ta upp till flera veckor..

så stay chill, och gillar han dom så blir dom förmodligen utvalda!

Freeride-bilder
Spelar väl inte så stor roll vad jag tycker?

Senast redigerad av en moderator:
Freeride-bilder
eftersom du först skrev eller så är det för att dom är fula och sen så skrev du spelar väl inte roll vad jag tycker så antog jag att det var vad du tyckte..

Freeride-bilder
Lägger in en till fråga då.
Vilka bilder är det som är utvalda, alltså vars ser man det? - Nya bilder?

FR-bilder > Skidor - jibb har ju en del riktig fula.

Freeride-bilder
Hogizz sa:
Lägger in en till fråga då.
Vilka bilder är det som är utvalda, alltså vars ser man det? - Nya bilder?

FR-bilder > Skidor - jibb har ju en del riktig fula.
Det är bara uppladdaren som kan se om den är utvald eller inte har jag för mig.

Freeride-bilder
Jag anser att du har fel. Dina bilder känns inte tillräckligt bra för att bli utvalda. Det är inga dåliga bilder men de känns inte speciella. Du kan ju dock alltid hoppas på att någon av dina bilder blir utvalda, för det är inte omöjligt.

Freeride-bilder
jag ska faktiskt ta och hålla med lqrstdt, de har inte det där lilla extra. Sen tycker jag att det är väldigt dåligt och lågt att klaga på backens läge osv, att det är därför du inte får utvalda bilder.

Jag kan säga att man kan få sjukt fina bilder från väsjö, du skulle kunna ta en titt på Alexander Runhellen's bilder (Runan_the_rocker) från väsjö. Nu tycker jag verkligen att jag har bevis för att det går att ta otroliga bilder från väsjö

Senast ändrad:
Freeride-bilder
Dina bilder var bra, men eftersom freeride har 67 000 medlemmar så hinner de ju inte kolla igenom alla bilder, så ha tålamod och nån gång borde din bild bli med!:D

Freeride-bilder
seriöst, vad är de å sitta å gnälla om dina bilder inte är utvalda, det är ju inte du som väljer det, det är väl roligare att få en utvald bild som johan tycker ska va det, ist för att du ska sitta å gnälla på att du vill att dem ska vara det, om dem hade vart så bra att få vara utvalda, så hade dem blivit det. tror knappast han kollar på dina bilder & han tkr om dem men inte gör dem utvalda för att ? ...
omg..

Grunken sa:
jo jag har sett dom och endel är väl inte så överdrivet mycket fetare?
överdrivet mycket fetare? ja, dem var sjukt nice. . dina var det väl inge fel på men förvänta dig inte vänligt bemötande efter att göra en tråd om att du tkr att dina bilder borde bli utvalda.

Freeride-bilder
Hoppas att det är okej att jag ger lite mer (konstruktiv) kritik på bilderna..

Du har helt klart fått till en häftig effekt med blixten från sidan, dock så är resten av de bilderna aningens mörka och så är det ju på endel av dem avspärrningsnät och grejer som inte var sådär super estetiska..
De bilderna som är tagna utan blixt är även de lite mörka och färglösa..
(Jag menar absolut inte att det var dåliga bilder, för det är det verkligen inte, men det finns alltid finare diamanter.. ;)

Nu ska jag direkt säga att jag inte har koll på hur bra freeride bilderna brukar vara så hurvida dom borde kvala in eller inte yttrar jag mig inte om..

Edit: Såg nu när jag skulle titta på freeride jibb bilderna att en av dina nyligen blivit utvald, så att starta en tråd och gnälla funkar bevisligen.. :P

Senast ändrad:
Freeride-bilder
Det är väl bara utvalda som hamnar i albumen under foto? Funderade för jag har icke utvalda som ligger där...

Freeride-bilder
Jag trodde faktiskt att bilden som syrran tog i Galdöpiggen skulle vara utvald (se mitt fotoalbum). Men även snygga foton måste ha något som utmärker sig från resten. Dina foton är snygga men jag ser inte det lilla extra som behövs för att bli utvald.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp