Freeride helgen, vilka kommer!?

jeppenator

Aktiv medlem
yes, vet att de finns trådar om bigair sm och sånt angående freeride helgen! MEN! finns ingen tråd som rör freeride i stort!

Så tänkte bara höra med folket här på freeride, vilka som ska upp?

När kommer ni, vad hoppas ni att få ut av helgen, tror ni de blir fett, andra tankar?!

jag drar upp imorrn och blir kvar till söndag! superstokad på att åka dit.. brukar vara grymt häng! och en skön avslutning på säsongen! sen blir de galet med bigair sm!

så vad tycker ni? peppade?

jag tycker vi alla kan hålla tummarna för att få lika bra väder som förra året!
/jeppe

Lär bli galet! Kommer vara där framförallt för att filma, men blir nog några öl också! Hehe, varit i Åre sedan igår. Vädret ser ut att bli bra torsdag och lördag. SM blir kul att se också! Fett fett! Guldpjäxan-finalen på fredag blir också roligt som fasen att se!

joru J-nator vi kommer ett gäng från Bydalen.ska bli skönt att få åka lite igen, men surt med anmälan till SM, 200 spänn. nicht bra!

Vi syns

Bat

yeah jag kommer. jag åker nog dit för att få möjligheten att shreeda i en bra park och träffa folk. sen bara det att vara i åre är bara en grej för mig iaf.

åkte hem därifrån igår.. :/ 1000metern såg sjukt skön ut, de hade hunnit nästan helt klart med 2 hopp när ja åkte, och början på alla andra hopp.. de såg grymt ut, så jag lovar att ni som åker dit kmr få de sjukt chill!!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp